Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sektion jälkeen vatsa?

10.09.2006 |

Miten teillä on " muotoutunut" vatsa sektion jälkeen? Mulla edelleen haavan yläpuolella kovempi " makkara" (sektiosta pari kk). Onko muilla? Vatsa on ihan löllö muutenkin. Ei oma vatsa ollenkaan...=(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oon laihtunu niin että ylimääräistä rasvaa ei ole, mutta sektiohaavan päällä on valitettavasti pienen pieni löllykkä.. huomaa kyllä.. joskus kuulemma sektiosta jää sellanen.. JA NÄIN OLEN LUKENUT että se ei parane ku korjausleikkauksella.. jos jollakin on toisenlaisia kokemuksia niin kuulisin mielellään kans..

t.Viikunapuupötkylä2:

Vierailija
2/6 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän on rasvaa ja löllöä, mutta ei muualla ole kertynyt sellaista määrää kuin tuohon vatsaan tuommoinen turvotus. Imetän yhä, ja poika vaan tihentää syömistään vuoden ikää lähestyessään vaikka kiinteätkin maistuu. Luulen että silläkin on asiaan jotain tekemistä. Ei silti ole mitään erityistä epämääräistä suoraan sektioon liittyvää vatsassa. Arpikin jo vaalennut lähes huomaamattomaksi. Kaikki vaan luulee että olen taas raskaana...

Esikoinen tuli alakautta, ja siitäkin synnytyksestä kesti suunnilleen samat, 10-12kk palautua vatsan osalta. Imetin vain 4kk tuolloin. Nyt vaan taitaa kestää vielä pidempään näköjään, mutta se taitaa olla toisen raskauden ja imetyksen ja hieman ylimääräisen enimmäkseen vatsaan keskittyneen rasvan seurausta eli hieman liikaa pullaa lohdukkeeksi valvottuihin öihin ja päiviin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kohta 4 kuukautta sektiosta ja mahassa on vielä vähän ylimääräistä ja arven yläpuolella sellainen " kova makkara" . Paino tosin on jo samassa kuin ennen raskautta, mutta pitänee treenata tuo vatsa kuntoon. Täysimetin reilu 3 kuukautta ja imetys jatkuu yhä.

Vierailija
4/6 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 11 kk sektiosta ja vatsa näyttää siltä miltä ennenkin (arpea lukuunottamatta). Olen hoikka, mutta löysä : )

Vatsa ei ole siis mikään tiukka ja treenattu, mutta samanlainenhan tuo oli ennen lastakin eli pari pikku makkaraa. Se kova osa osa arven ympärillä taisi kadota jossain puolen vuoden paikkeilla. Eiköhän se kuulu asiaan (sisäinen arpikoudos?).

Vierailija
5/6 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pötkylä2:

Miten teillä on " muotoutunut" vatsa sektion jälkeen? Mulla edelleen haavan yläpuolella kovempi " makkara" (sektiosta pari kk). Onko muilla? Vatsa on ihan löllö muutenkin. Ei oma vatsa ollenkaan...=(

Mulla on myös sektiosta pari kuukautta ja haavan yläpuolella on kyllä yksi vähän kovempi makkara ja muuten vatsa on tosi löllö. Tän siitä sit sai ;);) Noei. Oon alkanu tekee varovasti vatsalihasliikkeitä ja pilatesta, tää tuntuu auttavan kyllä. Kaikki raskauskilot lähtivät sektion jälkeen viikossa pois ja tällä hetkellä paino on 5 kiloa vähemmän kuin mitä oli ennen raskautta, että jospa se tästä tän laihiksen kautta lähtis tuo vatsakin muotoutumaan paremmaksi. Mitään ihmeitä en uskalla odottaa, kun tosi löllöhän tuo vatsa tosiaan on.

Vierailija
6/6 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maha on kyllä löllö, niinku raskauden jälkeen varmaan aina, en usko että siinä on eroa on sitten tehty sektio tai synnytetty alakautta, mutta miullakii oli haavan kohdalla kova " pötkylä" mikä on kyllä jo tasottunu ainankin suurelta osin.