Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulukuraattori teki lastensuojeluilmoituksen

Vierailija
08.02.2015 |

Lapseni on jonkin aikaa käynyt kuraattorilla kaveri- ja muidenkin huolien takia. Hänellä on myös tapana valehdella, minkä kuraattori tietää. No nyt lapsi oli valehdellut kuraattorille että oon tukistanut?! Ja kuraattori teki sen ilmoituksen VAIKKA tietää että lapsi joskus valehtelee?!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo

Vierailija
2/7 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten te vaan menette käsittelyn läpi ja olette ihania itsejänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, joskus valehtelee mutta ei ehkä aina. LS-viranomaiset selvittävät totuuden ja tiedät itsekin onko aihetta huoleen.

Vierailija
4/7 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki tietää, että lapsi valehtelee anyway, niin eikun tukistelemaan vaan!

Vierailija
5/7 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hätää, jos on vale. Me jouduimme käymään juttelemassa, kun poika selitti koulussa, että hakkaan häntä. Halusi tehdä vaikutuksen luokkatovereihinsa ja opettaja kuuli sivulta. Käytiin juttelemassa ja poika itse tunnusti puhuneensa palturia. Olin kyllä tiedon saadessani vihainen; en opettajalle vaan pojalleni, joka kehtasi näin väittää. Saatiin apua ja nyt poika käy kerran kuussa juttelemassa ammattilaisen kanssa.

Vierailija
6/7 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole provo! Nyt vaan odotetaan yhteydenottoa lastensuojelusta ja yritetään kiven kovaa väittää että näin ei ole tapahtunut...

Ap

Vierailija
7/7 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuraattorin on lain mukaan pakko tehdä ls-ilmoitus, jos epäilee lapsen pahoinpitelyä. Lapsi valehtelee joskus, mutta ei kuraattori voi varmasti tietää, onko väite valetta vai totta. Nythän asiaa selvitetään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän