Voi helvetin helvetti,join vahingossa
itseni känniin.Tai ei kai se vahinko ollut,en vaan tajunnut/muistanut kuinka viini nousee päähän.
Olin ystävän kanssa syömässä ja ruoan kanssa otimme viiniä,ihan liikaa :( ja huomenna on työpäivä ja äitini,jonka luona lapset olivat la-su yökylässä,tuo kohta lapset kotiin.
Äitini on tiukkis ja muutenkin aina arvostelemassa äitiyttäni ja nyt sitten näkee minut tämmösenä.Voi helvetti sentään!!
Miksi mä en ehdottanut ystävälleni,että oltais eilen käyty syömässä,saisin olla täällä kotona ihan rauhassa nukkumassa pääni selväksi.Mutta kun piti muka siivota ja pestä pyykkiä,olen älykääpiö :(
Kommentit (7)
Sano mutsilles, että ajattelit viinin olevan alkoholitonta. Jospa hän ei kilahtaisi.
Parin lasin pöhnä menee ohi eikä aiheuta mitään isompaa känniä. Mikäli viiniä on mennyt enemmän kuin 3 lasillista, niin ei varmaan ole yksi pullo riittänyt teille kahdelle eikä kyllä voi puhua enää vahingosta.
Niinpä,eihän se mikään vahinko ollutkaan.Kunhan yritän tässä itselleni selitellä...juotiin ensin pullo puoliksi ja tilattiin vielä toinen.taisin itse juoda siitä suurimman osan.Nyt puoli pannua mennyt vahvaa kahvia,mutta maistuu kamalalta. Äiti tuo lapset 20 mennessä,silloin pitäisi olla kunnossa.ap
No, voi voi. Nyt vaan kahvia mukiin ja tsemppaat. Näyttele selvää! Hyvin se menee.
No hyvin ehdit. Musta kahvi ei muuten tee muuta kuin heitä kurat housuun. Reilu vesimäärä riittää, niin alkoholin määrä veressä laimenee nopeammin, kun sisäelimet tekee työtä. Samaten tunnin nokoset nyt, niin ihan eri olo sen jälkeen.
No ei viinipullo ole kuin 6 annosta, joten tuskin sä nyt missään kaatokännissä olet. Palamiseen menee kuitenkin se 9 tuntia. Ei se vedenjuonti siihen auta, vaan nestehukkaan. Sanot vaan, että otitte viiniä ruoan kanssa. Tarvitse sitä toista pulloa mainita :)
Voi eii. Tsemppiä!