Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ls-ilmoitusten tehtailijat ovat pahansuopia ihmisiä!

Vierailija
08.02.2015 |

Ei heitä oikeasti kiinnosta lapsen tai perheen hyvinvointi, vaan omassa köyhässä elämässään saavat tyydytystä vain vahingon aiheuttamisesta muille. Pohjasakkaa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä nyt kiristää?

Vierailija
2/16 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtailijat? Montako tunnet, jotka tehtailevat näitä ilmoituksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 18:24"]

[/quote]

Eikös palstan ämmät ainakin kehu niitä tekevänsä tai kehota muita tekemään? En ole ap mutta aika samoilla linjoilla kyllä...

Vierailija
4/16 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut on jotkut ei.itse tässä mietin,että teenkö ilmoituksen koska olen monesti nähnyt naapurin ukon kohtelevan poikapuoltaan kovin kovakouraisesti ja lapsi selvästi pelkää häntä

Vierailija
5/16 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 18:26"]

jotkut on jotkut ei.itse tässä mietin,että teenkö ilmoituksen koska olen monesti nähnyt naapurin ukon kohtelevan poikapuoltaan kovin kovakouraisesti ja lapsi selvästi pelkää häntä

[/quote]

Niin tottakai nimetön ilmoitus on paikallaan kun itse ei uskalla avata turpaansa naapurille.

Vierailija
6/16 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalla osalla ls-ilmoitusten tekijöistä on todellakin lapsen turvallisuus ja hyvinvointi ajatuksen takana. Vain vinksahtaneet tekevät kiusaa jo muutenkin ylikuormittuneeseen systeemiin.

Vierailija
7/16 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Eikös palstan ämmät ainakin kehu niitä tekevänsä tai kehota muita tekemään? En ole ap mutta aika samoilla linjoilla kyllä...

[/quote]

Ja sä luulet, että oikeasti tehtailevat näitä? Kehottavat varmaan joo, mutta kuka tekee ja kuka ei ...

Minä olen tehnyt kerran ls-ilmoituksen, olen paha paha paha?

Vierailija
8/16 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran arvaamatonta porukkaa nykyään,että en todellakaan mene heidän ovelle juttusille,nainen ainakin entinen narkkari

Vierailija
9/16 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen velvollinen tekemään ilmoituksen aina, kun huolta ilmenee. Tätä oikeutta myös mielelläni käytän.

Vierailija
10/16 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen logiikka APlla, eihän LS-ilmosta ole "haittaa" ellei sille löydy jotain totuuspohjaa. Mielummin aiheettomia ilmoituksia kun että jää tekemättä kun olisi aihetta, muistakaa pikku Erika!

Vierailija
11/16 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meistä tehtiin ennakoiva ls ilmoitus taaksejääneen elämän takia. Enään ei ole mitään ongelmia vaan elämme ihan tavallista täysin päihteetöntä elämää siistissä kodissa. Törkeetä

Vierailija
12/16 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 18:32"]sen verran arvaamatonta porukkaa nykyään,että en todellakaan mene heidän ovelle juttusille,nainen ainakin entinen narkkari
[/quote] no huh onko siellä lapsia enemmänkin?

Vierailija
13/16 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tai samaa mieltä olevat eivät siis edes tunne yhtään tehtailijaa, olettavat kaiken palstan perusteella :) Loistavaa... Not.

Vierailija
14/16 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 18:31"]Suurimmalla osalla ls-ilmoitusten tekijöistä on todellakin lapsen turvallisuus ja hyvinvointi ajatuksen takana. Vain vinksahtaneet tekevät kiusaa jo muutenkin ylikuormittuneeseen systeemiin.
[/quote]

Muttakun näitä vinksahtaneita on paljon

Vierailija
15/16 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 18:31"]

[/quote]

[/quote]

Ja sä luulet, että oikeasti tehtailevat näitä? Kehottavat varmaan joo, mutta kuka tekee ja kuka ei ...

Minä olen tehnyt kerran ls-ilmoituksen, olen paha paha paha?

[/quote]

Olet.

Vierailija
16/16 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts: http://keskustelu.suomi24.fi/t/13404053

vanhatapa

7.2.2015 19:40

tämäkirja kirjoitti:

Joskus kun täytyy testata, kuinka tiiviisti ihmiset ovat jonkun nettipöhinän pauloissa ja sitä, miksi jotkut kirjoitukset vaikuttavat ihmisiin niin voimakkaasti vaikka niissä ei käsitellä heitä millään tavalla ts. ovat ihan yleisiä mielipidekirjoituksen/blogi kirjoituksen tapaisia, niin laitan suoria lainauksia jostain kirjasta, viimeksi -he eivät tiedä mitä ovat tekemässä- siitä tekstin, että -Suomalaiset ovat ..jne- johon voidaan reakoida vihalla.

Ehkä ovat sivistymättömiä, eivätkä lue kirjoja, jolloin eivät tunnista lähdettä. Eihän tuollaisessa tietysti mitään tolkkua ole, rottien ulos kolosta savustamisessa, itsensähän siinä alttiiksi asettaa, mutta pitäähän sitä rottia aina välillä nähdäkin, etteivät hekään täysin uppoudu vain nettipöhinän pauloihin (tarkoituksena että nettipöhinän ulkopuolella tapahtuva reakointi paljastaa heidän jatkavan toimintaan, että jonkun pitää seurata ja copypaste toiminnalla siirtää toisen tekstejä toiselle palstalle, yhteisesti jaettavaksi ja tuohtumuksen aiheuttajaksi). Ilmeisesti on kuitenkin niin, että ihmiset ovat toisistaan tietämättömiä nettipöhinässä mukana, vaikka toiminta on hyvin kolleektiivista (kuin yhteisesti sovittua, mutta sitähän se ei ole, vaan on osattu hyvin vaikuttaa ryhmäpaineistus tekniikoilla ihmisiin, he suurin osa ei tee sitä systemaattisesti kollektiivismielessä, pieni osa tekee, se osa joka oikeasti sitä suurta vahingoa haluaa).

Kirjalainauksia on ollut useita, finlandia voittajista asti ja aina vaan ne saavat ihmisiä tuhahtelemaan, voi kumpa kirjailijat itse säästyisivät moiselta..taitavat säästyä, hehän kirjoittavat vain havaintojaan ympäristöstä..

Näytä lisää

Sitten kun ei ole kirjoittanut mitään tms. ja yhtäkkiä huomaa kollektiivista reakointia ihmiseen, sitä ettei se tule pelkästään yhden ihmisen taholta, vaikka sellaista naisten patoutunutta vihaa, jota he eivät osaa ilmaista, koska heidän vihansa tulisi näkyväksi siten, että siihen voisi reakoida (ovat siis kuin heitä olisi loukattu äärettömällä tavalla ja heillä olisi tarve hyökätä "puolustautuakseen"?).

Tarkoittaa tuollainen käytös yleensä sitä, että sitten on nettipöhinä taholla keksitty jotakin, mikä ei enää lity ihmiseen itseensä mitenkään (toimiin irl, tai kirjoituksiin) ja kun ihmiset eivät osaa erottaa mikä on ihmisen itsensä tekemä ja mikä masinoijien pakollinen valheellinen juttu (jotta he saisivat ihmiset pysymään mielenkiintoisina heidän luomansa nettialttarin luona, koska he tarvitsevat ihmisiä tekojensa suorittajiksi ja suojakilviksi), tuntuvat he menettävän otteensa todellisuudentajuunsa.

Tuollainen ihmetyttää aina suuresti, mikä saa heidät menemään sellaiseen paikkaan nettiin, jossa he altistavat itsensä vastaanottajaksi asioihin, joihin he sitten eivät osaa löytää käsittelytapaa (eikö netin käytöstä pitäisi pitää taukoa, osa noista vihaisista naisista on äityislomalaisia ja siten heillä kyllä aikaa riittää liiaksikin). Pahinta tietysti on se, että he alkoivat jossain vaiheessa uskotella itselleen, että heidän mielestään on normaali tapa seurata ihmistä "salassa", osa siis tiesi täysin tarkasti, että mistä on kyse ja nauttivat siitä mikä toiminta on käynnissä. Vaikka kanava ei tainnut kovin salattu olla, oli osallistujille tullut sellainen vaikutelma (he olivat valittuja seuraamaan ja toimimaan ko.tavalla), kun välillä ihmettelivät että kuka "myyrä" on paljastanut heidät.

Ihmiset siis ikäänkuin saadaan ensin tolaltaan esittämällä julkisesti ihmisestä rajulla tavalla asioita (pelote muille ihmisille), ja sitten halutaan luoda ihmisille vaikutelma, että te pääsitte nytten oikeaan ryhmään mukaan jatkojalostamaan juttuja, jolloin heihin kohdistuu suuri ryhmäpaineistus tehdä ja toimia sen ryhmäpaineistuksen mukaisia juttuja.