Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

eskarilainen draamakuningatar

Vierailija
08.02.2015 |

pelottaa, millainen tytön teini-iästä tulee kun jo nyt tuollaista!! on helposti lannistuva, helposti periksiantava.. ja ylidramaattinen. luistelunopettelu loppuu välittömästi, kun kerran kaatuu. piirustukset repii heti, kun ei osaa tehdä oikeanlaista ballerinaa tms.  on kannustettu ja kehuttu. tarhassakin kiinnitetty huomiota tuohon "lannistumiseen".

itkee & raivoaa yhden asian vuoksi tuntotolkulla, käyttää usein ilmaisuja " ihan kamala päivä" ja " en saa henkee!" leffaan en viitsi enää viedä, sillä alkaa kesken kaiken  nutista että "pelottaa" ja/tai "on tylsää"vaikka ensin oli innoissaan. samoin tivolin tai huvipuistojen kanssa, "ihan tylsää !!!"  mikään hemmoteltu, kaiken haluamansa saava ei todellakaan ole ole eikä myöskään ainoa lapsi.  näistä satunnaisista leffakäynneistäkin ym olen sanonut, että ne loppuvat jos naristaan!

nuorempi tyttö, 4v on kiva niin kauan kuin tanssii esikoisen pillin mukaan ! nykyään tappelevatkin enemmän kuin leikkivät sovussa.. :(

tänään rinsessa on volissut kolme tuntia sitä, ettei kukaan kaveri ole kotona. ja että minun pitäisi pystyä tekemään asialle jotain! vaeltaa ympäriinsä mouruten että on tylsää, kukaan ei ole kotona, lelut on huonoja eikä ole edes yhtään kivaa elokuvaa jota katsoa.. ja kun leikin etten kuullut ja jatkoin siivoamista, tuli repimään kädestä huutaen "ÄITI OOT SÄ KUURO!?" siskonsa pyysi leikkimään, mutta se ei käynyt koska " toi haluaa leikkiä piilosta ja minä EN !!! piilonen on tyhmää!"

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme marisija. Laita kuriin se kakara

Vierailija
2/3 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihe, joka menee ohi. Tsemppiä t. saman läpikäynyt (äiti)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, otan osaa. Meillä on 11v aina yhtäläisen tyytymätön ja helposti kyllästyvä poika. Hermot menee, vaikka ei saisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi