Pöytätietokone?!?
Käyttääkö jotkut näitä enään? Millä perustein? Ovatko aikuisia (ei pelaa)? Tekevätkö 3d tai elokuva töitä? Käykö vieraita koskaan kylässä? TV + kannettava parempi mielestä jopa älypuhelin yhdistys tv näyttö ja bluetooth näppäimistö parempi, kuin pöytäkone.
Kommentit (12)
Millä hemmetin planeetalla elät? Olen melkein 50 ja pelaan. Seiskavitonen appiukkokin pelaa.
Käytän pöydäkonetta, koska se on pelikoneen pohjaksi paljon helpommin mukautuvat ja tulee halvemmaksikin.
Oletko sama Omenaläppärihullu kuin aiemminkin vai joku muu?
Vierailija kirjoitti:
Millä hemmetin planeetalla elät? Olen melkein 50 ja pelaan. Seiskavitonen appiukkokin pelaa.
Käytän pöydäkonetta, koska se on pelikoneen pohjaksi paljon helpommin mukautuvat ja tulee halvemmaksikin.
Kannettava voi siirtää ja sehän on laptop eli suomeksi sylipääty niin sitä voi käyttää vaikka sängyssä kirjastossa tai junassa tai missä vaan. Sen takia aikuisille parempi ja ei vaada mitään battlesteisöniä kotoa joten tilaa säästyy ja tietysti tehostaa työntekoa kun voi viedä työt kaikkialle ja joskus kyllä töitä teen tv näyttö älypuhelin.
Käytän päivittäin.
Iso näyttö on hyvä.
lisäksi hiljainen ja tehokas.
parempi äänentoisto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannettava voi siirtää ja sehän on laptop eli suomeksi sylipääty niin sitä voi käyttää vaikka sängyssä kirjastossa tai junassa tai missä vaan. Sen takia aikuisille parempi ja ei vaada mitään battlesteisöniä kotoa joten tilaa säästyy ja tietysti tehostaa työntekoa kun voi viedä työt kaikkialle ja joskus kyllä töitä teen tv näyttö älypuhelin.
Vainiinahaa, ja onhan sun kivempi hakata tumppuun missä tahansa paitsi siellä pöydällä sitten. Kun kerran käsitöitä pääasiassa tietokoneella teet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V i t u n h u l l u
Lopeta vsana käytö. Parempi käyttää sanaa pöytätietokone se on laillinen kirosana, hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, olet sama henkilö koska tämä on kirjaimelleen sama viesti kuin aiemmassa ketjussa. Mitä oikein ajat takaa näillä aloituksilla? Arveletko että muutkin alkavat käyttää läppäreitä perustelujesi jälkeen? Myytkö niitä mahdollisesti vai miten jaksat joka päivä tätä?
Vierailija kirjoitti:
Sama olen. Tein vaan testin.
AP.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama olen. Tein vaan testin.
AP.
Väsynyttä paskaa väänsin
-ap
On rikos esiintyä toisena henkilönä. Miten sun pöytätietokone rakkaus mene näin paljoin tunteisii? Hanki elämä, parempi kuin kiusata minua.
Kas, pöytätietokone kokemusasiantuntija se jatkaa.