Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oonko ma pilannut mahdollisuuteni paasta mihinkaan hakemiini tyopaikkoihin, kun en ole laittanut ansioluetteloa hakemuksen liitteeksi?

Vierailija
10.09.2006 |

Mä oon aina luullut, että ansioluettelo esitetään vasta haastattelussa...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten saattaa olla, että olet pilannut mahdollisuutesi

Vierailija
2/6 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakemuksia tulee niin paljon, että on varaa valinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika monissa ilmoituksissa on lähetä hakemus ja cv. JOs tuo cv on pyydetty ilmoituksessa niin voipi olla, ettei itse hakemusta kovin tosissaan oteta kun tuota cv:tä kyllä aika moni odottaa ja itse haastattelussa sitten voi olla mukana niitä todistuksia.

Vierailija
4/6 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

CV:stä ei ole missään ollut mainintaa.

Harmittaa nyt ihan kauheasti :' (

AP

Vierailija:

aika monissa ilmoituksissa on lähetä hakemus ja cv. JOs tuo cv on pyydetty ilmoituksessa niin voipi olla, ettei itse hakemusta kovin tosissaan oteta kun tuota cv:tä kyllä aika moni odottaa ja itse haastattelussa sitten voi olla mukana niitä todistuksia.

Vierailija
5/6 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei sitä silloin tarvitse laittaa. Ainahan (?) se tietysti on plussaa jos sen olisi laittanut. Jos haluat ajtella positiivisesti nuo työantajat eivät halunneet yhtään ylimääräistä paperiroskaa hakemuksen mukana.

5

Vierailija
6/6 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä kirjoita liian pitkää varsinaista hakemusta. Kun on paljon hakijoita, liian pitkiä hakemuksia ei välttämättä ehditä lukea. Kerro ytimekkäästi se, mikä on tärkeää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi