Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverini on homo!

Vierailija
08.02.2015 |

Ja minä olen mies jolla on kengännauha auki... Uskallankohan tuota edes sitoa itseni tai kaverin kannalta ajatellen ainakaan hermostuttamatta. En uskalla edes kysyä... Siksi kysynkin teiltä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunikaverisi on bottom ja siksi pyllistelee jatkuvasti ap:n edessä mutta tämä ei vaan tajua.

Vierailija
22/30 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:han se tässä pyllisteli eikä se työkaveri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 14:16"]

Pyllistelkää vaan kunnolla, myöntäkää pois se kiihottaa teitä kun kuvittelette niiden katsovan. (Totuus: ei katsota)

[/quote]

Tämä ei valittavasti koske minua, kun pitkä, laiha ja hyvännäköinen nuori mies. Kaikki katsovat minua... 

Haluaisin olla lyhyt, ruma ja muutenkin aivan bottom-särmä joka alalla... perustavallinen suomalainen.

Vierailija
24/30 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja :(   On siin ongelma. Vaikea vastata. 

Vierailija
25/30 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt on aina paremmannäköinen kuin pitkä.

Vierailija
26/30 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen huomannut että heteromiehet kummasti tarjoilevat persettään pyllistelemällä mun suuntaan minkä tahansa pikkuasian varjolla. Tahallaan tiputetaan jotain että sais kumartua ja sitten salaa vilkaistaan mua että huomasinko. Aika herttaista oikeastaan.

Vierailija
27/30 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 14:41"]Kyllä olen huomannut että heteromiehet kummasti tarjoilevat persettään pyllistelemällä mun suuntaan minkä tahansa pikkuasian varjolla. Tahallaan tiputetaan jotain että sais kumartua ja sitten salaa vilkaistaan mua että huomasinko. Aika herttaista oikeastaan.
[/quote]
Ja sitten heräsin

Vierailija
28/30 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä vessassa ihan vaan varmuuden vuoksi sitomassa. Näin on parasta sekä ap:lle että työkaverille, turhia himoja herättämättä vaon vilahtamisella ja alistumisasennoin. 

Vierailija
29/30 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2.

Vierailija
30/30 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sido ihan rauhassa. Heteromiesten perseet on surkeita, ei nouse. :)

olen samaa mieltä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi