Akseli Herlevi sai missin. Sitä se raha ja kuuluisuus teettää
Kommentit (75)
Makuasioita. Itse en viehättyisi. Seksi kuitenkin tärkeä asia itselle ja en kiihotu lihavista.
Akselikin muutaman vuoden päästä oppii, miksi olisi kannattanut valita M G T O W
Oletko itse punkero ja sinulle on vain samalla tavalla ylipainoisia naisia tyrkyllä? Vai mikä tässä nyt niin kovin harmittaa?
Vierailija kirjoitti:
Akselikin muutaman vuoden päästä oppii, miksi olisi kannattanut valita M G T O W
Mikä on mgtow?
Mukava ja leppoisa kaveri tuo Burgerimies. Kaikkea hyvää pariskunnalle.
Mitä Herlevi tienaa nykyään? Löysin tietoa v 2018 jolloin tulot olivat n 170 000.
Eihän nyt vaan mitenkään voi olla, että on mukava mies luonteeltaan?
Ei kai Akseli huonoimmasta päästä miehiä ole. Ohjelmiensa pohjalta ihan hauska jannu. Uskon, että olisi hyvää ryyppyseuraakin.
Miksipä naisilla ei saisi olla kriteereitä. Sehän on aina ihmetyttänyt minua.
Miten missillä voi olla perseen muotoinen leuka? Luulin etten sen takia voi alkaa malliksi kun näyttää rumalta.
Joillekin tuntuu olevan vaikea ymmärtää etteivät kaikki ole rahan ja kuuluisuuden perään. Akseli on hyvännäköinen ja hauskanoloinen kaveri, jota pidin viehättävänä jo peruskokkina. En ihmettele yhtään että seurustelee missin kanssa
Suomen mittapuulla missi, ei se mikään varsinainen kaunotar ole. Tekotukka ja -ripset, ihan tavis kun tuo meikkinaamio pestään. Kroppa nyt hoikka ja pitkä, mutta ei häikäise. Aksu on ihana, paljon onnea!
Ja en ole kateellinen, mun asiat on kunnossa ja mies on hyvännäköinen, pitkä ja leveäharteinen. Tulot ok.
Ottamatta nyt ulkonäköön tmv. kantaa, niin Suomen minimaaliset "julkkispiirit" usein pyörivät samoissa tapahtumissa --> ei liene ihme jos tutustuvat/alkavat seurustelemaan keskenään jos ns. klikkaa yhteen.
Moni seurustelee myös ihan "tavisten" kanssa, mutta ei heistä lehdet kirjoita, koska luonnollisesti lukijoita ei kiinnosta jutut siitä että "julkimo X on tavannut mukavan kirjanpitäjän Pihtiputaalta ja kohta muutetaan yhteen" jne. mutta jos julkimo X seurustelee julkimo Y:n kanssa niin sen otsikon joku ehkä klikkaakin auki...
Omasta mielestäni tosi kivan ja sympaattisen oloinen. On rohkeakin ja varmasti turvallisen tuntuinen. Semmonen nallekarhu...
Vierailija kirjoitti:
Joillekin tuntuu olevan vaikea ymmärtää etteivät kaikki ole rahan ja kuuluisuuden perään. Akseli on hyvännäköinen ja hauskanoloinen kaveri, jota pidin viehättävänä jo peruskokkina. En ihmettele yhtään että seurustelee missin kanssa
Hänen omien positiivisten puoliensa takia et ihmettele miksi seurustelee jonkun kanssa. Entä saako hänellä olla standardeja? Onko muijansa hauska?
Kyllä mäkin Akselin huolisin.
Oma kokki kotona