Pystyttekö pukemaan päällenne erikoisempia vaatteita ja näytätte silti hyvältä?
Minä en. Niin ruma naama et näytän ihan klovnilta jos yritän jotain normista poikkeavaa
Kommentit (8)
Minkälainen se ”erikoisempi vaate” on? Minä muistan kun kävimme maalla mökillä kun olin teini ja paikallinen ikäiseni tyttö piti kaikkia vaatteitani ”erikoisen” näköisinä. Kuulosti haukkuiselta minun korvissani.
Mitä ihmeen erikoisempia vaatteita?
Tarkoittavatko erikoiset vaatteet tässä rumia vaatteita? Miksi joku haluaisi pukea päälleen rumia vaatteita?
Erikoinen riippuu aika paljon viiteryhmästä. Voi olla, että mielestäsi minä esim.käytän erikoisia vaatteita, mutta työpaikallani sulaudun hyvin massaan. Olen töissä kulttuurialalla.
Meillä esim. Siniset farkut ja t-paita on joukosta erottuva ja erikoinen valinta. Toki aivan ok, sekin.
Mulla on oma tyylini, joka erottuu myös ikäisteni pukeutumisesta.
Totta kai käytän sellaisia vaatteita kuin haluan.
Toisaalta olen jonkun sortin autisti, joten muiden mp ei koskaan määrittänyt minua.
mulla ilmeisesti onnistuu ihan mikä vaan, mukaanlukien puoleksi tehdyt hiustenleikkaukset (jätin puolitiehen oli liian rasittavaa jatkaa). Ja tää ei ollu mikään korrektiuudesta yms mukavuudesta tunnettu porukka. Jos kertoisin ryhmän nimen koko keskustelu poistuisi heti, ne on ennenkin, sen verran pelottava porukka.
Enkä edes ole nainen jolle tämä porukka saattaa olla perso.
Mä en näytä edes ookoolta tavallisissakaan vaatteissa kuten esim farkuissa ja valkoisessa t-paidassa..