Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on olla kaunis tai komea?

Vierailija
18.11.2021 |

Kertokaa! Saatteko parempaa palvelua, työpaikkoja tai suhtaudutaanko teihin paremmin(tuttavien, kavereiden saanti helppoa)? Tästähän on se nimitys "halo effect". Voihan olla, ettei tätä asiaa edes tiedosta, jos on aina ollut hyvännäköinen.

Mitä itse olen huomannut kauniissa kanssatovereissani niin: heitä usein pidetään hyvinä työntekijöinä, heille ei juuri sanota vastaan - ovat ikään kritiikin yläpuolella. Olen myös kuullut että hyvällä naamalla on vältytty sakoilta, puhallutukselta jne. Tapauksissa joissa joku on viehättävä ja aidosti vilpitön hyvä tyyppi, mukava luonne ehdottomasti tekee ihmisestä kauniimman.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa naisia. Ja tämä ei ole Provo, vaan ihan elämän fakta. Pelkällä ulkonäöllä olen saanut sänkyyn yli 50 naista.

Saan naisia sänkyyn joka päivä. Reilusti jo päälle 10 000 naista olen sänkyyn saanut eikä ole tehnyt edes tiukkaa. Olen siis sänkymyyjä.

Vierailija
22/28 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vasta vanhana tietää, että menetin monta hyvää kumppaniehdokasta kauneuden takia.

Pelkäsivät kuulema, että saavat pakit.

Nyt vanhoina ollaan nähty ja todettu,että molemmin puolin ollaan valittu kumppaneita, jotka eivät ole kauniita tai komeita.

Joskus harmittaa, vaikka mulla on hyvä puoliso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain vasta vanhana tietää, että menetin monta hyvää kumppaniehdokasta kauneuden takia.

Nyt vanhoina ollaan nähty ja todettu,että molemmin puolin ollaan valittu kumppaneita, jotka eivät ole kauniita tai komeita.

Ensinnäkin, mitä tummennettu kohta tarkoittaa, ja toiseksi, aika törkeä tuo kommenttisi.

Vierailija
24/28 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tässä itse, että en taida kaunis olla, mutta aika kameleonttimainen. Saan siis muutettua ulkonäköäni vaattein ja meikein. Tietysti se, kun on välillä vähän paremmassa kunnossa, vaikuttaa suuresti kans ulkonäköön.

Asiat, joita oon huomannut:

Viime kesänä olin lähössä juoksemaan, istuin metrossa urheiluvaatteet päälläni ja vieressäni seisoskeli pariskunta. Huomasin että mies katsoi muutamaan otteeseen suuntaani, nainen kai huomasi sen ja alkoi omimaan miestään(eli sellaista halaamista ja pussailua). :D

Kerran kesällä vein roskia ja joku mies kysyi "asutko täällä, mikä rappu". Samana kesänä yksi mies juoksi avaamaan mulle oven.

Joskus ihmiset on turhan avuliaita, välillä se tuntuu kiusalliselta ja melko usein kieltäydyn avusta. Mutta esim. Töissä sitten toimin niin, että autan vastavuoroisesti myös avunantajaa.

Jotain pieniä kehuja tullut vaatteista, meikistä.. Ja kaipa sitä saa laitettuna parempaa palvelua.

Vierailija
25/28 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin, mitä tummennettu kohta tarkoittaa, ja toiseksi, aika törkeä tuo kommenttisi.

Mikä siinä on törkeää?

Vierailija
26/28 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on törkeää?

Kaikki. Jos et tajua, niin...

Vierailija
27/28 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena jotkut olivat kateellisia kauneudestani ja kropastani (olen mallin mitoissa). Se ei ollut kivaa. Olen aina ollut mukava ja kiva ihminen ja silloin nuorena tuntui pahalta kun sain ilkeilyjä ja töykeää käytöstä ilman mitään syytä. Jonkun työpaikan olen ehkä saanut osittain ulkonäköni ansiosta. En osaa kyllä sanoa onko se todellisuudessa vaikuttanut kun olen fiksu, mukava ja lempeä ihminen ja minusta on siksi helppo pitää muutenkin. Toivottavasti olen saanut hyvää kohtelua ihan vain käytökseni ja luonteeni perusteella enkä ulkonäköni takia.

Vierailija
28/28 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siinä on selkeä ero, miten kauniita tai komeita kiusoitellaan verrattuna rumilusten epäinhimilliseen kiusaamiseen. Anekdoottisilla todisteilla ei ole merkitystä, mutta kerron niitä silti, koska useimmat meistä muidostavat mielipiteensä tunnepohjalta. Meidän yläasteella komeiden poikien hattuja otettiin tyttöjen toimesta tai heidän käsiinsä piirreltiin. Kiusoittelu oli siis heidän huomionsa tavoittelua. Hyvännäköiset työt saivat vastaavaa kiusoittelevaa ja lempeää kiusaamista osakseen esim. lumipallon heitto kevyesti peppua kohti.

Rumilukset kuten minä hakattiin usein, reput piilotettiin, päälle syljettiin ja liikkatunnilla koitettiin oikeasti vahingoittaa esim. jalkapallotunnilla. Jatkuvaa withuilua sai kuulla kaikki aknenaamat sukupuolesta riippumatta sekä rinnattomat ja sosiaalisesti oudosti käyttäyttvät tytöt. T. Yläaste 2014

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan