Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsotko kylässä ollessa vessan kaappeihin?

Vierailija
08.02.2015 |

Kun käyt kylässä vessassa, kurkistatko kaappeihin. Joskus

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenikään.

Vierailija
2/35 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, joka kerta! Olen tälläinen luonnonlapsi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 09:45"]Hih, joka kerta! Olen tälläinen luonnonlapsi :D
[/quote]

Et, vaan utelias ja töykeä.

Vierailija
4/35 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan!

Vierailija
5/35 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä luulet että sun kynsilakkasi ja suuvetesi kiinnostaa?

Vierailija
6/35 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meteli nousee, jos meillä kiinni jäät. Todella törkeää, toisen yksityisyyttä loukkaavaa käytöstä!

Vierailija
7/35 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Enkä tongi muiden puhelimia, sähköposteja, taskuja, käsilaukkuja enka makuuhuoneen vaatekaappejakaan.

Vierailija
8/35 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En avaa kaappeja mutta tarkastelen kyllä jos on purkkeja ja purnukoita tasoilla/avohyllyillä

Vierailija
9/35 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 09:41"]

Kun käyt kylässä vessassa, kurkistatko kaappeihin. Joskus

[/quote]

Aina. Helvetin noloa jos tästäkin jäisi kiinni.

Vierailija
10/35 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkistan ja välillä kokeilen jotain jänniä tuotteita :) ois kyl noloo jäädä kiinni

Vierailija
11/35 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 09:56"]

En. Enkä tongi muiden puhelimia, sähköposteja, taskuja, käsilaukkuja enka makuuhuoneen vaatekaappejakaan.

[/quote]

Mä oon vessankaappeihin kurkistelija. Minäkään en silti ikinä tutkisi kenenkään puhelimia, maileja, laukkuja yms. En edes oman aviomieheni.

Vessankaappien kurkistelu on tietysti väärin mutta toisaalta: kuka niissä säilyttää oikeasti jotain salaista. Lukemattomiin kaappeihin oon kurkannut eikä koskaan ole löytynyt mitään yllättävää, salamyhkäistä tai varsinaisesti piiloteltava.

Vierailija
12/35 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, meillä on varmaan vierailla helppoa kun on 90-luvulla halvalla rakennettu kylpyhuone ja vessa, niin ei ole kaappeja ollenkaan. Tavarat on sellaisissa hyllyköissä omissa koreissaan. :D

Vierailija
13/35 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 09:55"]

Meteli nousee, jos meillä kiinni jäät. Todella törkeää, toisen yksityisyyttä loukkaavaa käytöstä!

[/quote]

En kurki, mutten myöskään hermostuisi jos meillä joku kurkkisi ja jäisi kiinni. Ei mua häiritse jos joku näkee rasvapurkit, siteet ja laastarit, joita meidän vessankaapissa on. Aivan sama.

Vierailija
14/35 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen ansoja vessakaappikurkkijoille. Sinne voi laittaa vaikka marmorikuulia, jotka vierivät lavuaariin, kun taas ollaan nuuskimassa ja kaivelemassa perheen henkilökohtaisia purnukoita ja hajuvesiä. Kaapin voi myös tyhjentää ihan typötyhjäksi, niin urkkijakin tietää, että hänen ominaisuutensa on hyvin tiedossa. :D

Vierailija
15/35 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 10:02"]

Heh, meillä on varmaan vierailla helppoa kun on 90-luvulla halvalla rakennettu kylpyhuone ja vessa, niin ei ole kaappeja ollenkaan. Tavarat on sellaisissa hyllyköissä omissa koreissaan. :D

[/quote]

Paratiisi! t. kurkistelija

Vierailija
16/35 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 09:53"]

[/quote]

Ihmeen monia kiinnostaa, kun näitä urkkijoita tuntuu olevan. Ehkä heillä on fetissi mamman tamponeihin ja hajuvesiin tai miehen partahöyliin. Pääsee vähän kuin tunkeutumaan toisten makuuhuoneeseen tai muuhun yksityisyyteen, kun saa upottaa sormensä vieraaseen kasvovoidepurkkiin tai hypistellä isännän kondomipakettia ylähyllyllä.

Vierailija
17/35 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai pieni lappu joka putoaa jos kaapilla on käyty. Niin ettei kävijä huoma. Tietää onko käyty

Vierailija
18/35 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 09:59"]

Kurkistan ja välillä kokeilen jotain jänniä tuotteita :) ois kyl noloo jäädä kiinni

[/quote]

Hyi sinua, hygieniatuotteet ovat henkilökohtaisia! En halua jakaa esim. pallodeodoranttia kenenkään toisen kanssa.

Vierailija
19/35 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 10:05"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 09:53"]

[/quote]

Ihmeen monia kiinnostaa, kun näitä urkkijoita tuntuu olevan. Ehkä heillä on fetissi mamman tamponeihin ja hajuvesiin tai miehen partahöyliin. Pääsee vähän kuin tunkeutumaan toisten makuuhuoneeseen tai muuhun yksityisyyteen, kun saa upottaa sormensä vieraaseen kasvovoidepurkkiin tai hypistellä isännän kondomipakettia ylähyllyllä.

[/quote]

Mä kurkin vessankaappeihin aina. Mutta en koskaan koske mihinkään! Harvemmin kiinnostaa kenenkään makkarielämä, olen vaan saatanan utelias.

Vierailija
20/35 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 10:06"]

Tai pieni lappu joka putoaa jos kaapilla on käyty. Niin ettei kävijä huoma. Tietää onko käyty

[/quote]

Kurkistelu toisen vessankaappeihin on kummallista, itse en todellakaan sitä tee. Mutta olis musta vähän sairasta viritellä jotain lappuja kaappeihin ja käydä sitten vierailujen jälkeen kyyläämässä, onko lapu pudonnut vai ei. Ja mitä sitten tekisit jos lappu olisi pudonnut? Katkaisiist välit kurkistelijaan vai? Ei jumalauta, mistä kaikesta ihmiset voi tehdä ongelmia.