Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kotiäitiys puuduttaa!!!

Vierailija
08.02.2015 |

Minulla vain yksi lapsi, jonka kanssa olen ollut kotona kohta 2,5v. Syksyllä vasta pääsen "aikuisten maailmaan". Miten jaksaa tämä tappotylsä puolivuotta? Tiedän että pitäisi nauttia vielä kun voi, mutta helpommin sanottu kuin tehty. Ja olen tuttu sanonnan "arkesi on toisen lapsuus." Kanssa. Sen takia teemme paljon kaikkea, mutta yhden lapsen kanssa aika yksinkertaisesti käy pitkäksi. Päivässä on liian monta tuntia kulutettavaksi.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 10:13"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 10:12"]'Puuduttavaa'? En tajua? Parasta mitä nainen voi saada elämässä on olla kotiäitinä. Ikävä kyllä Suomessa naiset pakotetaan luonnonvastaisesti töihin jo viimesitään parin vuoden jälkeen. Olet kyllä joku luonnon oikku, ei normaali nainen haikeile töihin vaan on onnellisimmillaan kotona lasten kanssa!
[/quote]
Parasta? Huono provo, ja jos on totta niin hankihan kuule elämä:)
[/quote]
Normaali nainen tykkää vetelehtiä kotona ja jättää työt muiden huolehdittavaksi? Vmp!

Vierailija
22/26 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 10:12"]'Puuduttavaa'? En tajua? Parasta mitä nainen voi saada elämässä on olla kotiäitinä. Ikävä kyllä Suomessa naiset pakotetaan luonnonvastaisesti töihin jo viimesitään parin vuoden jälkeen. Olet kyllä joku luonnon oikku, ei normaali nainen haikeile töihin vaan on onnellisimmillaan kotona lasten kanssa!
[/quote]

Kuule ihmiset on erilaisia. Toisilla riittää rahkeet lapsen lisäksi myös työelämään. Mietippä sitä sen sijaan että arvostelet toisten äitiyttä nettipalstalla. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 10:09"]Tiedän tunteen. Yhtenä tavoitteenani oli saada itseni "elämäni kuntoon" äitiyslomalla. Silloin oli aikaa liikkua ja keskittyä terveelliseen ruokavalioon! Sain lihakset näkyviin ja kuntoni kasvoi kohisten... Siitä tavoitetta seuraavaksi puoleksi vuodeksi?
[/quote]

Tämä on ollut jo projektina vuoden ajan, tosin ei kovinkaan aktiivisesti. 10kg saanut tiputettua mutta vielä riittää matkaa unelmapainoon. :) tähän tosiaan voisin vielä syventyä entistä enemmän!

Vierailija
24/26 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse olin kotona lasten kanssa tein paljon vapaaehtoistyötä. Kuuluin erääseen järjestöön joka liittyy lasteni elämään.En viitsi nyt mainita tarkemmin mistä on kyse.

Järjestössä oli aktiivisesti toimivina monia muitakin perheitä lapsineen. Ystävystyimme ja aloimme kehittää järjestön toimintaa erilaisilla tempauksilla. Kaikki lapset olivat mukana ja näkivät mm kuinka uusi kerhotila saneerattiin ja rakennettiin piha-alueelle leikkipaikat talkoilla.Lapset varsinkin koko ajan kärttivät että lähdetään jo kun kaverit odottaa. Voi kuinka kaipaankaan niitä aikoja. En olisi jaksanut vain istua kotona ja hiekkalaatikolla.

Vierailija
25/26 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta jumppakortti lapsiparkilliselle salille

Vierailija
26/26 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Olin itse viisi vuotta kotona kunnes kuopus täytti kolme ja vaikka tiedän tehneeni oikein, se oli elämäni raskainta aikaa. En nukkunut ja olin siksi koko ajan stressantunut, lapset tappelivat jatkuvasti, olin tylsistynyt ja yksinäinen. Ole onnellinen että on työpaikka mihin palata. Ja tosiaan, mun viimeiset 6kk pelasti sali jossa lapsiparkki.