Kuinka kauan kehtaa nautiskella rintojen hyväilystä?
Eli olen nainen, joka nauttii yli kaikenlaisesta rintojen hyväilystä ja nännien imeskelystä ja lirputtamisesta., silittelystä jne. Tykkään siitä niin sohvalla makoilun lomassa kuin esileikkinäkin. Olen tässä vaan mietiskellyt, että kuinka pitkiä sessioita sitä tohtii mieheltä odottaa. Itselläni ei meinaa aikaraja tule vastaan ehkä koskaan. Ja kyllä pidän myös omalta osaltani ukkoa hyvänä, siitä ei tarvitse huolehtia nyt tässä. Mutta siis miehet kuinka kauan jaksatte hyväillä naisenne rintoja ennen kuin alkaa maistumaan ns. puulta?
Kommentit (27)
Nauti nauti ja nauti... Kyllä se ukko sitten lopettaa kuin ei enää jaksa/kiinnosta.
Tissit ei todellakaan maistu milloinkaan puulta. Niitä on vaan niin ihanaa lirpitella ja imeskellä.
Toistaiseksi ainakin mies on jaksanut hyväillä niin pitkään kun itse olen halunnut hyväilyä. Hän osaa myös antaa hyvin hidasta mutta sitäkin nautinnollisempaa kiireetöntä suuseksiä. Joskus yli tunnin kunnes vie mut huipulle asti.
Sinähän sen päätät. Oletko joskus kuullut että mies olisi kyllästynyt tekemään naiselle nautintoa, jos vain saa sen verran palautetta että uskaltaa jatkaa.
Oon kyllä kateellinen. Oma vaimo kyllä joskus nauttii, kun imen rintoja aika kovaa, mutta nykyään ei tunnu siihenkään reagoivan oikein mitenkään. Eikä tietenkään voi kertoa, mistä pitää, vaan salapoliisityöllä pitää koittaa selvittää...
kyllä niitä leivotaan ja imetään ja puristellaan kuulemma siitä on yhteys alakertaan eli naisen ratsastaessa kun puristelee ja leipoo tisseja alkaa ainka nopeaan kuulua ah oh ih ääntä orkun saapuessa kylään
minäkn nauttisin vaikka munan imemisestä mutta eipä kelpaa
Mahtaako täällä olla kellään kokemusta nännipumpusta?