Miksi suomalaisilla naisilla on niin isot tissit
verrattuna muihin Euroopan maihin? Italiassa lomaillessani petyin paikallisten naisten pieniin tisseihin.
Kommentit (48)
Täällä syödää nii epäterveellisesti (paljon on rasvaa ja sokeria käytössä) joten rasvakudosta löytyy :)
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 02:45"]verrattuna muihin Euroopan maihin? Italiassa lomaillessani petyin paikallisten naisten pieniin tisseihin.
[/quote]
Italialaiset on muutenki pienikokosia, jote iha luonnollista on pienet rinnat
Itse olen poikkeustapaus. Inhottaa kun olen tuottanut pettymyksen miehelleni sillä, että minulla on pienet rinnat, vaikka hän väittää niiden olevan hyvät.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:25"]Onko?
T. A-kuppi
[/quote]
Sama. Silarit kutsuu tulevaisuudessa. Häpeän rumia hyttysenpistoja muistuttavia rintojani.
Tämä saattaa olla yksi tärkeimmistä tieteellisistä arvoituksista ikinä. M21
Koska suomalaiset naiset eivät syö kuin linnut ja ole dieetillä 13-vuotiaasta asti.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:09"]Mulla on pienet tissit, sori miehet.
[/quote]
Pikku tissit on ihania ♥
M23
En näemmä sitten olekaan suomalainen, vaikka niin olen yli 30 vuotta luullut.
T: nykyään varmaan AAminusmiinus, silti ylipainoinen
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 00:08"]
En näemmä sitten olekaan suomalainen, vaikka niin olen yli 30 vuotta luullut.
T: nykyään varmaan AAminusmiinus, silti ylipainoinen
[/quote]
Karsein mahd. yhdistelmä. Sori.
Mulla on pieni C, kaikki rasva kertyy reisiin. Pitäis varmaan muuttaa etelään.
Nyt selvisi, miksi silikonit ovat paljon yleisempiä pohjoismaiden ulkopuolella:D
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 03:04"]http://www.huffingtonpost.com/2012/04/26/big-boob-map-biggest-boobs-world-breast-size_n_1456565.html
[/quote]
Tämä maahan on oikea taivas, blondeja naisia isoilla rintavarustuksilla:P
Suomalaisten naisen luomu tissit hyvää ja kaunista on kuin unelma onnesta ohh <3 luomutissitytöt ottakee yhteyttä ; -)