Pienet rinnat - onko normaalia?
Itselläni rintojen päältä ja alta otettujen mittojen erotukseksi tulee vain 12cm, ja näytän rintojeni puolesta lähinnä esiteiniltä. Onko tämä "normaalia", vai onko kehityksessäni mennyt jotain vikaan?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko nuo päältä ja alta otetut mitat sinulla on?
Päältä 95cm, alta 83cm.
Ap
75DD on oikea liivikoko sulle.
Miten se on mahdollista? Yleensä itsellä on ollut käytössä 80A, jossa kuppi tosin on liian iso.
Ap
Käytätkö topattuja kuppeja? Ne ei istu oikein kenellekään, ja jos niissä on yläosassa tyhjää ei se tarkoita että ne on pienet vaan että ne on väärän malliset sinulle.
Tuota... nyt en osaa sanoa. En kai. En ole mikään liiviekspertti, useimmiten käytän urheiluliivejä, kun en ole löytänyt itselle sopivia tavallisia mistään.
Ap
Sitten kokosi ei ilmeisestikään ole se kuvittelemasi 80A. Mikä niissä on ollut ongelmana?
En tiedä, mutta ei sillä ole väliä, jollei asia häiritse sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päältä 95cm, alta 83cm.
Ap
Miten se on mahdollista? Yleensä itsellä on ollut käytössä 80A, jossa kuppi tosin on liian iso.
Ap
Kuppiin voi jäädä tyhjää tilaa myös silloin, kun koko on liian pieni.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta ei sillä ole väliä, jollei asia häiritse sinua.
Jos ei häiritsisi, miksi ap kyselisi siitä täällä? Ap vaikuttaa kamalan epävarmalta rinnoistaan ja sitä myöten naisellisuudestaan.
Ap, et ole yhtään vähemmän nainen, vaikka sinulla on pienet rinnat. Joillain on luonnostaan pienet rinnat, toisilla isot. Rintojen koko ei määrittele naiseutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päältä 95cm, alta 83cm.
Ap
Ap
Käytätkö topattuja kuppeja? Ne ei istu oikein kenellekään, ja jos niissä on yläosassa tyhjää ei se tarkoita että ne on pienet vaan että ne on väärän malliset sinulle.
Tuota... nyt en osaa sanoa. En kai. En ole mikään liiviekspertti, useimmiten käytän urheiluliivejä, kun en ole löytänyt itselle sopivia tavallisia mistään.
Ap
Sitten kokosi ei ilmeisestikään ole se kuvittelemasi 80A. Mikä niissä on ollut ongelmana?
Kuppiin jää suht. paljon tilaa, ja joissain ympärys on ollut liian kireä.
Ap
Minkä malliset rinnat ap:lla on?
https://www.ebrasetc.com/Shared/images/product/0001-ebras-blog-bra-shap…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päältä 95cm, alta 83cm.
Ap
Ap
Ap
Kuppiin jää suht. paljon tilaa, ja joissain ympärys on ollut liian kireä.
Ap
Kuppi on väärän mallinen sekä liian pieni, sen vuoksi ympäryskin tuntuu kireältä.
Ap, minulla on myös rinnat kuin varhaisteinillä, vaikka olen jo keski-ikäinen. Äiti ja muut suvun naiset ovat olleet hyvinkin isorintaisia, mutta minulla on tällaiset ns. nupullaan olevat.
On sitä välillä nolostellut "rinnattomuuttaan", mutta toisaalta esim. yksikään mies ei ole koskaan kommentoinut mitään ikävää, päinvastoin he ovat puhuneet rinnoistani aina kauniisti. Rintsikkaongelma on kyllä minullakin, istuvia ei vain löydy. Useimmiten olen sitten kokonaan ilman tai urheilutoppi päällä.
Ilman kuvaa on vaikea sanoa, mutta ymmärrän, jos et halua laittaa sitä tänne.
Vierailija kirjoitti:
Minkä malliset rinnat ap:lla on?
https://www.ebrasetc.com/Shared/images/product/0001-ebras-blog-bra-shap…
Mitä sinä tuollaista kyselet?
Aloita kokeilemalla lisäämällä 5 cm siihen rintsikoiden ympärysmittaan.
En minä ainakaan suostu pitämään puristavia...
Olen pienirintainen, mutta rintsikat B/C ja ympärys 85 cm. Liivit kokeilen aina kaupassa ja ostan vain sopivia.
Tai en sittenkään aina, sillä olen löytänyt itselleni sopivan mallin eräältä valmistajalta, joten muotivärin vaihtuessa saataan kahmia niitä ostoskoriin sovittamatta sieltä ALE-laarista.
Vain aidot ovat normaalit. Psyykkeesi on kunnossa.
Tykkää ainakin omista, ei ole ikinä ollut selkä tai ryhti ongelmia tissejen takia ja imettäminen on onnistunut.
Mulla on varmaan tuon verran. Kuppikoko 70B tai A riippuen liivin mallista. Käytän kaarituettomia, pehmustettuja liivejä, kaarituet eivät vain istu oikein. Kai nämä mun tissit on vähän kehityshäiriöiset, tubulaariset, mutta se ei oikeastaan ole ikinä haitannut. Olen muutenkin aika pieni, joten rinnattomuus ei mitenkään paista olemuksestani. Esiteini tytöllänikin taitaa olla jo isommat rinnat kuin mulla 😄
Ihan ok paitsi jos bebasi on ns. seitsemän leivän uuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päältä 95cm, alta 83cm.
Ap
Ap
Ne kategoriat on muuttuneet. Mene liivikauppaan ja kunnon myyjä opastaa kyllä. Mulla ihan sama, muuttui koko, vaikka rinnat pysyneet saman kokoisina.
Sulla kenties noin se 75 C tai D
Ap