Naiset kärttävät koko ajan munaa, en jaksa enää
Olen kolmekymppinen mies, hyväkroppaiseksi kehuttu. Pidän seksistä ja läheisyydestä, mutta minulle riittää yhdyntä 1-2 kertaa viikossa (keskimäärin). Olen tapaillut viimeisen parin vuoden aikana viittä eri naista ja heistä jokainen on ollut seksuaalisesti minua paljon aktiivisempi. Munaa pitäisi saada mielellään kerran päivässä, viikonloppuna 2-3 panoa päivässä. Jos kieltäydyn, naiset ottavat tämän loukkauksena. Niinpä olen päätynyt välttelemään tapaamisia, ettei tarvitse joko riidellä tai panna väkisin. Tämä on luonnollisesti vaikuttanut seurusteluun ja erilaiset seksihalut ovat olleet yksi merkittävä syy suhteiden päättymiseen.
Onko muilla ollut tällaisia ongelmia? Onko olemassa naisia, jotka eivät halua koko ajan seksiä?
Kommentit (30)
Noh, mulle riittäisi muutama kerta viikossa, että kyllä sitä kaikenlaisia maailmaan mahtuu.
Olen sua kyllä melkein kymmenen vuotta nuorempi.
Eihän sitä pysty normaali ihminen panemaan edes joka päivä, tämä on näitä vauvapalstalla olevia sekopäisiä naisia, ne kannattaa heittää menemään saman tien.
Isket ilmeisesti liian viriilejä naisia. Sellaisia naisia on paljon joita seksi kiinnostaa vähän, mutta sinun täytyy oppia tunnistamaan sellaiset. Joku näissä seksipedoissa sinua kiinnostaa ja toisinpäin.
Tässäkin ulkomuoto voi pettää. Minä esim. rakastan huomiota ja tykkään pukeutua seksikkäästi, mutta itse seksi ei sitten kiinnosta juurikaan. Joku hiirulainen taas voi olla oikeasti tosi peto. Onnea etsintään!
Jos suhteita on ollut kahden vuoden aikana viisi, niin vaikuttaa siltä, että ne eivät ole ehtineet kehittyä oikein alkuvaihetta pidemmälle. Oletko koskaan ollut pitkässä suhteessa, jossa olisit nähnyt, miten tilanne kehittyy? Jos suhteen alussa kerta viikkoon riittää, niin muutaman vuoden päästä sinulle sopiva tahti voi olla kerran kuussa, vielä vuosia eteenpäin ja se on miutaman kerran vuodessa. Minun miehelleni kävi näin, enkä tajunnut suhtautua alkutilanteeseen hälytysmerkkinä (itselläni halut eivät vaihtele juurikaan sen mukaan, mikä vaihe suhteessa on menossa). Ehkä tapailemasi naiset todella eivät ole seksuaalisilta haluiltaan sinun kanssasi yhteensopivia. Vähemmän haluavia naisia kuitenkin on paljon, joten kannattaisi kohdistaa etsintä juuri heihin. Jos hyväkroppaisena miehenä etsit seuraa jostain saleilta tai baareista, niin saatan kuvitella, että mukaan tarttuu juuri halukkaita naisia.
Sä olet seurustellut juuri vain tuota alkuvaihetta jolloinka naiset ovat kiihkeimmillään. Vähän pidemmälle kun päästät suhteen, olet ilman ellet käy vieraissa.
Nainen on sen verran yksinkertainen olento, että se luulee seksin olevan saman kanssa ikuisesti yhtä kiihkeää. Se ei ymmärrä että kiihkon jälkeen tulee vakiintumisvaihe, eikä itse paneminen ole enää ns. järisyttävää vaikka se hyvää on silloinkin.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 06:11"]
Sä olet seurustellut juuri vain tuota alkuvaihetta jolloinka naiset ovat kiihkeimmillään. Vähän pidemmälle kun päästät suhteen, olet ilman ellet käy vieraissa.
Nainen on sen verran yksinkertainen olento, että se luulee seksin olevan saman kanssa ikuisesti yhtä kiihkeää. Se ei ymmärrä että kiihkon jälkeen tulee vakiintumisvaihe, eikä itse paneminen ole enää ns. järisyttävää vaikka se hyvää on silloinkin.
[/quote]
No ei todellakaan luule. Aikamoinen ristiriita sanomisissasi muutenkin, kun ensin naiset ei enää halua seksiä ja sitten pitävätkin sitä aina yhtä kiihkeänä.
Itse haluan seksiä joka päivä, mieheni ehkä 5 kertaa viikossa. Aika lähelle halut kohtaa siis. Joinakin viikkoina mennään miehen mukaan ja joinakin sitten minun mukaan (saan miehen kyllä syttymään vaikka ei häntä kauheasti alkuun kiinnostaisi). Suhde on pitkä, lapsia ja lainat yms. Minulle ei ole koskaan riittänyt se, että arki on hyvää ja saan hyvän panon kerran viikossa. Haluan löytää ja säilyttää syvemmän yhteyden kumppaniini. Ja tämä on normaalia.
Ihan yhtä normaalia on myös se, että se hyvä arki ja hyvä tai edes kohtalainen seksi kerran viikossa riittää. Mutta mitä nyt naisia tunnen, tällä menetelmällä se hyvä seksi kerran viikkoon on lopulta hyvää vain miehelle. Monelle naiselle se riittää silti. Ei orgasmi kerran viikossa ole huono tasapaino. Mutta sen saavuttaa kätevästi myös itse.
Saattaa aluksi tuntua, että kerran viikossa harrastettu seksi voi olla ihan yhtä kiihkeää ja intensiivistä (tätä naiset yleensä haluavat, JOS se on ainoa seksi, mitä saa) vuosien kuluttia kuin alkuhuumassa. Ei se kuitenkaan mene näin.
Se mitä yritän sanoa on, että aloittajan tulisi löytää sellainen nainen, jolle hyvä arki, miehen antama orgasmi kerran viikossa, ehkä lapset ja lainat riittää onnelliseen ja täyttävään parisuhteeseen. Ja näitä naisia on markkinat väärällään. Ehkä joskus kannattaisi yrittää katsoa hiukan pitempään suhdetta. Vaikka vuosi. Siinä ajassa näkee, mikä osa haluista on naisen oikeita seksuaalisia tarpeita ja mikä osa on leikkimistä uudella lelulla (olipas rumasti sanottu, mutta näin sen näen).
On ikävää puhua ihmisistä epänormaaleina, jos halut ja vaatimukset (seksuaaliset sekä henkiset) ovat vain erilaiset. Meitä on niin monenlaisia ihmisiä, että varmasti ap löytää itselleen sopivan. Olenhan minäkin kohtalaisen paljon vaativana löytänyt:)
N31
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 00:43"]
Jos suhteita on ollut kahden vuoden aikana viisi, niin vaikuttaa siltä, että ne eivät ole ehtineet kehittyä oikein alkuvaihetta pidemmälle. Oletko koskaan ollut pitkässä suhteessa, jossa olisit nähnyt, miten tilanne kehittyy? Jos suhteen alussa kerta viikkoon riittää, niin muutaman vuoden päästä sinulle sopiva tahti voi olla kerran kuussa, vielä vuosia eteenpäin ja se on miutaman kerran vuodessa. Minun miehelleni kävi näin, enkä tajunnut suhtautua alkutilanteeseen hälytysmerkkinä (itselläni halut eivät vaihtele juurikaan sen mukaan, mikä vaihe suhteessa on menossa). Ehkä tapailemasi naiset todella eivät ole seksuaalisilta haluiltaan sinun kanssasi yhteensopivia. Vähemmän haluavia naisia kuitenkin on paljon, joten kannattaisi kohdistaa etsintä juuri heihin. Jos hyväkroppaisena miehenä etsit seuraa jostain saleilta tai baareista, niin saatan kuvitella, että mukaan tarttuu juuri halukkaita naisia.
[/quote]
Olen ollut pitkässä suhteessa. Siitä tiedänkin että seksin tarpeeni on aika vakio: 1-2 krt viikossa. Olen hitaasti lämpenevää tyyppiä, enkä halua ns. alkuhuumassakaan kovin paljon enempää seksiä (itselläni alkuhuuma on enemmän henkisellä puolella). Voi olla, että nämä tapaamani naiset olisivat muuttuneet vähemmän aktiivisiksi ajan kuluessa, mutta jos suhteen alku menee pilalle siksi, että joudutaan riitelemään seksistä, niin onhan se todella huono lähtökohta yhdessäololle.
-ap
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 11:29"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 00:43"]
[/quote]
Olen ollut pitkässä suhteessa. Siitä tiedänkin että seksin tarpeeni on aika vakio: 1-2 krt viikossa. Olen hitaasti lämpenevää tyyppiä, enkä halua ns. alkuhuumassakaan kovin paljon enempää seksiä (itselläni alkuhuuma on enemmän henkisellä puolella). Voi olla, että nämä tapaamani naiset olisivat muuttuneet vähemmän aktiivisiksi ajan kuluessa, mutta jos suhteen alku menee pilalle siksi, että joudutaan riitelemään seksistä, niin onhan se todella huono lähtökohta yhdessäololle.
-ap
[/quote]
Toki se menee pilalle. Mutta naiset eivät ole ihan samanlaisia kuin miehet. Jos otat naisen, joka ei alkuhuumassakaan halua seksiä kuin 1-2 kertaa viikossa, saat myöhemmin lapun luukulle kokonaan. Väitän, että ihan kaikki naiset ovat aktiivisempia suhteen alussa. Poikkeus tietysti vahvistaa säännön. Mutta tilanteesi on hankala. Ei muuta kuin se on valintojen maailma ap. Otatko alkuun aktiivisen naisen, joka laantuu ja panet sitten naisen mieliksi enemmän tai otat alkuun kanssasi samaan tahtiin käyvän naisen ja olet sitten suhteen vakiinnuttua ilman seksiä. Jostain pitää tinkiä tai jäädä suosiolla yksin.
Onko sitten suhteen alussa välttämättä harrastettava seksiä? Miksei voi tutustua ihmiseen muuten ja harrastaa kaikkea kivaa yhdessä. Mielestäni seksin harrastus tulee vasta sitten, kun selviää suhteen taso muuten eli kohtaavatko henkiset kiinnostukset ja arkiset jutut muutenkin. Seksiähän osaa kaikki harrastaa, mutta sen ympärille on aika hatara suhdetta muodostaa.
Kaikkiaan jotenkin valitettavan seksikeskeiseksi on maailma mennyt. Sitten tuntuu, ettei mikään enää riitä ja aina vaaditaan enempää suoritusta ja elämystä.
Itselläni pitkä parisuhde ja seksistä on puhuttu ja puhutaan edelleen. Sovimme jo aika alussa, että seksitarpeet täytetään. Ja tosiaankin, seksi on vain yksi osa suhdettamme.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:56"]
Olen kolmekymppinen mies, hyväkroppaiseksi kehuttu. Pidän seksistä ja läheisyydestä, mutta minulle riittää yhdyntä 1-2 kertaa viikossa (keskimäärin). Olen tapaillut viimeisen parin vuoden aikana viittä eri naista ja heistä jokainen on ollut seksuaalisesti minua paljon aktiivisempi. Munaa pitäisi saada mielellään kerran päivässä, viikonloppuna 2-3 panoa päivässä. Jos kieltäydyn, naiset ottavat tämän loukkauksena. Niinpä olen päätynyt välttelemään tapaamisia, ettei tarvitse joko riidellä tai panna väkisin. Tämä on luonnollisesti vaikuttanut seurusteluun ja erilaiset seksihalut ovat olleet yksi merkittävä syy suhteiden päättymiseen.
Onko muilla ollut tällaisia ongelmia? Onko olemassa naisia, jotka eivät halua koko ajan seksiä?
[/quote]
Tiedän tunteesi mutta minulle kävi tuuri
Niin meillä eukko halusi jokapäivä. En mielestäni ole huono panomies, sitten kerran minulle riitti. Kerroin työkavereilleni mikä ongelma minulla on, kysyin kavereiltani että voisitteko tulla auttamaan, meitä oli yhteensä viisi. Eräänä iltana otin kaverit mukaan kotiimme, kysyin eukolta että panettaako, kyllä hän vastasi. Toin kaverini mukaani nyt saat sitten kyrpää, eukko oli kauhuissaan ja sanoi että en minä nyt noin puutteessa ole.
Ensin sidoimme eukon sängynpäätyyn niin että sillä oli perse pystyssä, minä tahkosin ensin varmaan jotain puolisentuntia ja ruikin määllit pilluun. Sitten kaverit nussivat vuoronperään, oli kihottavaa kun kuului se kirnuamisenääni. Siinä meni varmaankin parituntia kun viimeiseltä kaveriltani tuli satsit.
Huilasimme hetken eukko sängyssä perse pystyssä. Joimme kaljat ja poltimme tupakat, irrotimme eukon sängynpäädystä ja kannoimme eukon keittiönpöydälle ja pillu pöydän reunalle. Kaksi kavereista piti käsistä kii ja taas minä aloitin, eukko valitti että ei enää pillu on kipee, kaverit nussivat eukkoa suuhun ja sama kierros. Spermaa valui paljon keittiön lattialle, eukko valitti ei enää, mutta kaverit jatkoivat viimeinen kaverini sai mällinsä pilluun. Sitten pesimme kyrvät eukon suulla, tämän jälkeen eukko jäi makaamaan pöydälle pillusta spermaa valuen. Tämän jälkeen eukko ei ole halunut kyrpää kun kerran viikossa ja samalla kokoonpanolla, eipähän minunkaan tarvinnut jokapäivä tahkoa. M38
Olisit onnellinen kun naiset haluavat harrastaa seksiä kanssasi. Takaan, että vielä tulee päivä, jolloin osat vaihtuvat...
t. mies (avioliitossa, mutta puutteessa vuodesta toiseen)
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 15:16"]
[/quote]
Niin meillä eukko halusi jokapäivä. En mielestäni ole huono panomies, sitten kerran minulle riitti. Kerroin työkavereilleni mikä ongelma minulla on, kysyin kavereiltani että voisitteko tulla auttamaan, meitä oli yhteensä viisi. Eräänä iltana otin kaverit mukaan kotiimme, kysyin eukolta että panettaako, kyllä hän vastasi. Toin kaverini mukaani nyt saat sitten kyrpää, eukko oli kauhuissaan ja sanoi että en minä nyt noin puutteessa ole.
Ensin sidoimme eukon sängynpäätyyn niin että sillä oli perse pystyssä, minä tahkosin ensin varmaan jotain puolisentuntia ja ruikin määllit pilluun. Sitten kaverit nussivat vuoronperään, oli kihottavaa kun kuului se kirnuamisenääni. Siinä meni varmaankin parituntia kun viimeiseltä kaveriltani tuli satsit.
Huilasimme hetken eukko sängyssä perse pystyssä. Joimme kaljat ja poltimme tupakat, irrotimme eukon sängynpäädystä ja kannoimme eukon keittiönpöydälle ja pillu pöydän reunalle. Kaksi kavereista piti käsistä kii ja taas minä aloitin, eukko valitti että ei enää pillu on kipee, kaverit nussivat eukkoa suuhun ja sama kierros. Spermaa valui paljon keittiön lattialle, eukko valitti ei enää, mutta kaverit jatkoivat viimeinen kaverini sai mällinsä pilluun. Sitten pesimme kyrvät eukon suulla, tämän jälkeen eukko jäi makaamaan pöydälle pillusta spermaa valuen. Tämän jälkeen eukko ei ole halunut kyrpää kun kerran viikossa ja samalla kokoonpanolla, eipähän minunkaan tarvinnut jokapäivä tahkoa. M38
[/quote]
Kestääkö naiset muka tuollaista?. Kysmpä naisilta, saa miehetkin vastata.
Minä annan muijan ratsastaa päällä ja makaan alla ja joka kerta olen lauennut sen touhutessa.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 15:16"]
[/quote]
[/quote]
Kestääkö naiset muka tuollaista?. Kysmpä naisilta, saa miehetkin vastata.
[/quote]
No fantasiahan tämä nyt tietysti oli, mutta miksi ei kestäisi? Jos pää vain kestää. Ehkä välipala olis ihan jees, jos noin kauan pitäis olla nussittavana:)
N31
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 16:15"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 15:16"] [quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:56"] Olen kolmekymppinen mies, hyväkroppaiseksi kehuttu. Pidän seksistä ja läheisyydestä, mutta minulle riittää yhdyntä 1-2 kertaa viikossa (keskimäärin). Olen tapaillut viimeisen parin vuoden aikana viittä eri naista ja heistä jokainen on ollut seksuaalisesti minua paljon aktiivisempi. Munaa pitäisi saada mielellään kerran päivässä, viikonloppuna 2-3 panoa päivässä. Jos kieltäydyn, naiset ottavat tämän loukkauksena. Niinpä olen päätynyt välttelemään tapaamisia, ettei tarvitse joko riidellä tai panna väkisin. Tämä on luonnollisesti vaikuttanut seurusteluun ja erilaiset seksihalut ovat olleet yksi merkittävä syy suhteiden päättymiseen. Onko muilla ollut tällaisia ongelmia? Onko olemassa naisia, jotka eivät halua koko ajan seksiä? [/quote] Tiedän tunteesi mutta minulle kävi tuuri Niin meillä eukko halusi jokapäivä. En mielestäni ole huono panomies, sitten kerran minulle riitti. Kerroin työkavereilleni mikä ongelma minulla on, kysyin kavereiltani että voisitteko tulla auttamaan, meitä oli yhteensä viisi. Eräänä iltana otin kaverit mukaan kotiimme, kysyin eukolta että panettaako, kyllä hän vastasi. Toin kaverini mukaani nyt saat sitten kyrpää, eukko oli kauhuissaan ja sanoi että en minä nyt noin puutteessa ole. Ensin sidoimme eukon sängynpäätyyn niin että sillä oli perse pystyssä, minä tahkosin ensin varmaan jotain puolisentuntia ja ruikin määllit pilluun. Sitten kaverit nussivat vuoronperään, oli kihottavaa kun kuului se kirnuamisenääni. Siinä meni varmaankin parituntia kun viimeiseltä kaveriltani tuli satsit. Huilasimme hetken eukko sängyssä perse pystyssä. Joimme kaljat ja poltimme tupakat, irrotimme eukon sängynpäädystä ja kannoimme eukon keittiönpöydälle ja pillu pöydän reunalle. Kaksi kavereista piti käsistä kii ja taas minä aloitin, eukko valitti että ei enää pillu on kipee, kaverit nussivat eukkoa suuhun ja sama kierros. Spermaa valui paljon keittiön lattialle, eukko valitti ei enää, mutta kaverit jatkoivat viimeinen kaverini sai mällinsä pilluun. Sitten pesimme kyrvät eukon suulla, tämän jälkeen eukko jäi makaamaan pöydälle pillusta spermaa valuen. Tämän jälkeen eukko ei ole halunut kyrpää kun kerran viikossa ja samalla kokoonpanolla, eipähän minunkaan tarvinnut jokapäivä tahkoa. M38 [/quote] Kestääkö naiset muka tuollaista?. Kysmpä naisilta, saa miehetkin vastata. [/quote]
No fantasiahan tämä nyt tietysti oli, mutta miksi ei kestäisi? Jos pää vain kestää. Ehkä välipala olis ihan jees, jos noin kauan pitäis olla nussittavana:) N31
[/quote]
Ei muuten ollut fantasia. Kyllä me kaikki nussittin eukkoani, ja tämä ei ole uskonasia vaan totta.
Ja sen jälkeenkö piisaa kerran viikossa? En ole ikinä kuullut naisesta, joka suostuu rajuun ryhmään ja tyytyy kerran viikkoon. Noh, oppia ikä kaikki. Minusta tuollainen käsittely olisi periaatteessa tosi jees (jos kaverit nyt ei olisi ihan kusipäitä), mutta en todellakaan ikinä tyytyisi kerta viikossa tahtiin.
N31
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 17:47"]
Ja sen jälkeenkö piisaa kerran viikossa? En ole ikinä kuullut naisesta, joka suostuu rajuun ryhmään ja tyytyy kerran viikkoon. Noh, oppia ikä kaikki. Minusta tuollainen käsittely olisi periaatteessa tosi jees (jos kaverit nyt ei olisi ihan kusipäitä), mutta en todellakaan ikinä tyytyisi kerta viikossa tahtiin. N31
[/quote]
Totta tämä kirjotukseni on. Ensinnäkin kaverini ovat mukavia ja asiallisia, toiseksi eukon pillu on kipä montapäivää, kolmanneksi kun hän viikon odottaa niin hän on erittäin halukas ja kiimainen. Hänen onnekseen hänellä on istumatyö, naisena sinun tai teidän pitäisi tietää etttä kuseminen kirveltää ja kävelykin on vähän hankalaa. Seuraavaksi teemmekin niin että eukko saa yhtäaikaa kaikkiin reikiin nuolemista ja fistausta, ja kunnollahan asia pitää hoitaa että jaksaa oottaa taas viikon.
Tiedän tunteen, sitä tuntee istsensä vaivautuneeksi hienovaraisesti kieltäytyessä. Joskus tekisi mielei käyttää kovaa sanaa, mutta ei viitsi loukata toista.