Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon vanhempasi valehtelivat sinulle

Vierailija
07.02.2015 |

Ihan isoistakin asioista? Onkohan yleistä että nuorena aikuisena alkaa tuntua kuin koko aiempi elämä olisi perustunut valheelle?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani eivät valehdelleet minulle. Monesta asiasta he kuitenkin opettivat niin kuin itse ajattelivat asian olevan, ja myöhemmin pääsyin olemaan joistain näistä asioista eri mieltä. 

Vierailija
2/6 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:33"]

Onkohan yleistä että nuorena aikuisena alkaa tuntua kuin koko aiempi elämä olisi perustunut valheelle?

[/quote]

on yleist, että teini-iässä tuntuu tuolta. Myöhemmin oppii ymmärtämään tulkinnan ja todellisuuden eron ja sitä myötä myös valheen ja mielipiteen eron. Sen sijaan on harvinaista, että tuollainen kehitysvaihe jatkuu pitkälle aikuisuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tietääkseni ole valehdelleet mistään. Tietenkään kaikki vanhempien asiat eivät edes kuulu lapsille tai niitä kerrotaan lapsille sopivalla tavalla pehmentäen, mutta se ei ole valehtelemista.

Vierailija
4/6 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään ison asian sukulaisnainen lipsautti tietämättään ettei vanhempani olleet kertoneet siitä minulle. Luotto meni vanhempiin iäksi.

Vierailija
5/6 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle selvisi jossain vaiheessa, että isäni oli ollut vankilassa ennen syntymääni. Sitten selvisi etten olekaan esikoinen vaan esikoinen on syntynyt kuolleena. Odotin kauhulla koko ajan, että mitä salaisuuksia vielä selviää....

Vierailija
6/6 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien ei tarvitse kertoa kaikkea menneisyydestään, elämästään lapsilleen. Enpä usko, että sinäkään ihan kaikkea kerrot lapsillesi tai vanhemmillesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän