Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole läheinen sisarusteni kanssa, onko muita joilla samoin?

Vierailija
07.02.2015 |

Tapaamme ehkä kerran vuodessa, joskus harvemminkin, emmekä pidä liiemmin yhteyttä. Laitan synttärionnittelut, he eivät sitäkään. Vähän sääli ja kadehdin perheitä, joissa on tiiviit suhteet eikä ketään jätetä ulkopuolelle.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ihan hyvissä väleissä sisarukseni kanssa sinänsä, mutta emme juurikaan pidä yhteyttä muuten kuin silloin kun näemme vanhempieni luona ja tätä tapahtuu kyllä sentään monta monta kertaa vuodessa. Meillä on vaan aika paljon ikäeroa, ja sisarus muutti kotoa pois jo kun olin ihan pikkulapsi vielä, joten emme jotenkinkaan ehtineet solmia kauhean läheistä suhdetta, ja kumpikaan ei ole muutenkaan kauhean puheliaita, eikä ole oikein sellaista asiaa mistä osaisi jutella syvemmin.

Vierailija
22/28 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe pikkuveljeäni kuin muutaman kerran vuodessa ja syy on minussa. Kasvoimme alkkis-perheessä ja äidillä oli pahoja fyysisiä ja psyykkisiä ongelmia. Minulle tulee vaan huono olo ja kaikki paska, minkä yritän unohtaa tulee mieleen. On siis huono omatunto siitä, että en kykene olemaan veljeni ja hänen perheensä kanssa tekemisissä ja samalla kun tavataan, yritän suurinpiirtein olla panikoimatta. Niin ja vanhenpamne ovat kuolleet jo vuosia sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei pidetty moneen vuoteen kummemmin yhteyttä, mitä nyt nähtiin välillä vanhempien luona juhlapyhinä. Sitten lasten myötä on nähty toisiamme lasten synttäreillä. Nyt isoimmat lapset alkaa olla sen ikäisiä, ettei mitään sukulaissynttäreitä pidetä, mutta nähdään sitten nuorempien lasten synttäreillä. Ja kohtahan tässä alkaa olla rippijuhlia ja lakkiaisia.

Minulla on sikäli onnellinen tilanne, että molemmat veljeni ovat onnistuneet löytämään itselleen fiksut puolisot, joiden kanssa on helppo tulla toimeen. Synttärit ja muut kekkerit menee aina mukavasti.

Vierailija
24/28 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule toimeen veljeni kanssa. Nuorempana, varsinkin teini-ikäisenä, se oli musta sääli. Sitten hyväksyin sen, että hän oikeasti on niin ilkeä ihminen, etten halua olla tekemisissä pakollisten juhlapyhien vuoksi. Silloinkin tekee tiukkaa, kun ei voi luottaa toiseen ja koska tahansa on odotettavissa räjähdys. Joko hän ei todella osaa asettua toisen ihmisen asemaan tai on oikeasti paha ihminen.

Vierailija
25/28 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 01:15"]En tule toimeen veljeni kanssa. Nuorempana, varsinkin teini-ikäisenä, se oli musta sääli. Sitten hyväksyin sen, että hän oikeasti on niin ilkeä ihminen, etten halua olla tekemisissä pakollisten juhlapyhien vuoksi. Silloinkin tekee tiukkaa, kun ei voi luottaa toiseen ja koska tahansa on odotettavissa räjähdys. Joko hän ei todella osaa asettua toisen ihmisen asemaan tai on oikeasti paha ihminen.
[/quote]
*pakollisten juhlapyhien lisäksi

Vierailija
26/28 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä politiikka teki välirikon. Pikkuveli on nykyään ylpeästi perussuomalainen, jopa kunnallisvaaleissa ollut mokoma ehdolla. Minä en moista hyväksy. Ja miten niin herkästä ja mukavasta pojasta tuli joku persu?!

Vierailija
27/28 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Miksi olisin läheinen veljen kanssa, joka on hakannut minua ja jonka vaimo on pahoinpidellyt minua? Tappakoot toisensa vaan

Vierailija
28/28 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Miksi olisin läheinen veljen kanssa, joka on hakannut minua ja jonka vaimo on pahoinpidellyt minua? Tappakoot toisensa vaan

Juoppolalleja elämänkalluja? Ikävää, että sinulla on tuollainen sisarus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä