Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita, joiden mielestä ns. ikääntymisen merkit ovat seksikkäitä?

Vierailija
18.11.2021 |

Ja mikä voisi olla syynä vai onko se joku fetissi? Parikymppisenä ihailin suuresti hopeanharmaita hiuksia ja ekalla (tuolloin yli viisikymppisellä) miesystävälläni oli sellaiset. Nykyään vetoavat maksaläiskät, allit, roikkuva iho ja muu pehmeys muuten hoikassa aikuisessa kropassa, mahamakkarat ja rypyt. Olen itse edelleen kohtalaisen nuorehko, hoikka ja ikäistäni nuoremman näköinen, tosin pidän itseäni kohtalaisen epäviehättävänä tapauksena muuten. Kohtalotovereita?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk? Outoa.

Vierailija
2/16 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei-pedarit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty kypsyys latseessa on seksikästä, myös hymyillessä näkyvät rypyt.

Vierailija
4/16 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietty kypsyys latseessa on seksikästä, myös hymyillessä näkyvät rypyt.

...katseessa...

Vierailija
5/16 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
6/16 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yäk? Outoa.

Mulla oli vieläpä niin, että mitä nuorempi ja timmimpi olin itse, sitä vanhemman ja pullukamman näköisistä olin kiinnostunut. Nykyään varsinainen ylipaino ei enää kiinnosta, mutta sellainen tietynlainen "löysyys" vaikkapa vatsassa tai käsivarsissa näyttää seksikkäältä. Enkä ole enää hopeanharmaiden tai valkoisten hiusten perään myöskään. Parikymppisenä ne olivat mielestäni kaikkein kaunein (ja seksikkäin) hiustenväri maailmassa.

T. Ap (nainen)

Vierailija
7/16 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei :D tietty ei haittaa jos oma mies vanhenee.

T. N29

Vierailija
8/16 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aavistuksen pehmeä kaula/heltta on myös hot, kunhan ei ole pullea kaksoisleuka.

Vierailija
9/16 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rypyt ja harmaat hiukset ovat seksikkäitä naisella. Ei miehellä.

Vierailija
10/16 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se lesbo vai?

Vierailija
11/16 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko se lesbo vai?

Olen ollut vain miesten kanssa parisuhteessa, joten en ole mikään lesbo.

T. Ap

Vierailija
12/16 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mistä puhut. Olen nyt jo yli 40, mutta kaksikymppisenä pidin joitain vanhempia naisia kauniimpana kuin nuoria. Erityisesti voimakkaat harakanvarpaat silmäkulmissä näyttivät todella hienoilta. En siksi koskaan itse pelännyt vanhenemista. En oikeastaan omista rypyistä niin välitä, mutta muilla ihmisillä rypyt tuntuvat sijoittuvan oikeille kohdilleen ja näyttävät hyviltä.

Olen aina myös pitänyt miehillä tosi charmanttina sitä, että on ryppyjä. Erityisesti ne silmäkulmissa olevat on tosi seksikkäät.

Oudot asiat, jotka myös näyttävät joillakin tosi seksikkäiltä: silmäpussit sekä kuopalla olevat silmät tummin silmänalusin. Vähän vinksallaan olevat hampaat.

Vierailija
13/16 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän mistä puhut. Olen nyt jo yli 40, mutta kaksikymppisenä pidin joitain vanhempia naisia kauniimpana kuin nuoria. Erityisesti voimakkaat harakanvarpaat silmäkulmissä näyttivät todella hienoilta. En siksi koskaan itse pelännyt vanhenemista. En oikeastaan omista rypyistä niin välitä, mutta muilla ihmisillä rypyt tuntuvat sijoittuvan oikeille kohdilleen ja näyttävät hyviltä.

Olen aina myös pitänyt miehillä tosi charmanttina sitä, että on ryppyjä. Erityisesti ne silmäkulmissa olevat on tosi seksikkäät.

Oudot asiat, jotka myös näyttävät joillakin tosi seksikkäiltä: silmäpussit sekä kuopalla olevat silmät tummin silmänalusin. Vähän vinksallaan olevat hampaat.

Olen samaa mieltä kanssasi. Olen myös aina pitänyt hammasrivistöstä, joka on hieman harva ja hampaat mieluusti pienikokoiset. Hampaat voivat olla myös värjäytyneet. Isot valkoiset ja tasaiset hevosenhampaat puolestaan eivät kiinnosta lainkaan.

Vierailija
14/16 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvetkin voivat olla viehättäviä. Ja aavistuksen huono ryhtikin.

Vierailija
15/16 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pitänyt itseäni vanhemmista miehistä. Miesystäväni on 15 vuotta mua vanhempi. Hänellä on kaikki; harmaantuvat hiukset, naururypyt silmäkulmissa, hieman päällekkäin olevat etuhampaat ja pieni mahakumpu. Ilokseni hän huolehtii itsestään liikkumalla ja muutenkin terveillä elämäntavoilla, itsestäni en voi sanoa samaa...

Vierailija
16/16 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up