Nyt loppui kaupassakäyminen ainakin jouluun asti.
Ilman maskia hillutaan menemään. Täytynee ruveta tilaamaan joululahjoja et ehtivät. Eristäytyminen ainakin jouluun asti.
Ja kyllä, 2 rokotusta on mutta eipä näytä auttavan mitään kun tartunnat vaan nousee. Tänään eniten tartuntoja koko korona-aikana.
Kommentit (47)
Huoleton kirjoitti:
Heikko on hysteerikkojen luotto rokotteiden tehoon. 😂
Kohta osuu omalle kohdalle. Naurattako enää?
Jotkut lukee höpöjuttuja netistä ja uskoo niitä…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä ei ole myöhäistä ottaa rokote. Toivottavasti saadaan rokotteet ilmaiseksi.
Ne rokotteet ovat olleet koko ajan ilmaisia. Ilmeisesti niille olisi pitänyt laittaa esimerkiksi 10 euron hintalappu per piikki, niin ihmiset arvostaisivat niitä enemmän. Se olisi ainakin paikannut edes vähän terveydenhoidon menoja.
Ei niitä ilmaiseksi ole Suomeen toimitettu. En aio ottaa 10 piikkiä kun prototyyppi näyttää noin tehottomalta vaikuttavan. Korona loppuu sitten kun ihmiset tajuavat olla 3 viikkoa eristyksissä.
Kuinka järjestät kansainvälisen lockdownin? Rokotteita päivitetään joka vuosi kun on kyse virustaudeista.
Minä en järjestä kansainvälistä lockdownia, kun en ole sellaisesta vastuussa. Minä elän yhteiskunnan ulkopuolella ja keskityn vain havainnoimaan mitä nämä idiootit puuhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ne enää monella tehoakaan. Katastrofi saatiin tästä, kun ei alettu pistää kolmatta ajoissa. Israelista tiedettiin, että teho hiipuu alle 6 kk, mutta ei voi ottaa oppia, vaan pitää toistaa muiden virheet. Koulun kanssa toistetaan Ruotsin virheet. Maan tapa. Kun ei tee mitään, ei tee virheitä kai on se ajatustapa.
Tarvitaan rokote joka suojaa tartunnalta ei näitä pilipalirokotteita joita pitää juosta piikittämässä itteensä 2-3kertaa vuodessa.
Koko yhteiskunta kiinni niin kauan kunnes tällainen kunnollinen suojaava rokote on keksitty. Ollonkin vaikka 10vuotta.
Minä pysyn himassa etätöissä. En piikitä itteeni enää tätä kokeellista litkua.
ApOlisi se kauheeta, jos pelkäisi noin paljon olematonta tautia, onneksi olen tuosta valheesta vapaa.
Ei ole enää olematon sitten kun osuu omalle kohdalle…
Haistakaa v i t t u te salaliittoteoreetikot!
En käytä maskia enää kaupassa eikä käytä melkein kukaan muukaan eikä myyjätkään. Pk-seutu.
Rokotukset olen ottanut.
Kuinka järjestät kansainvälisen lockdownin? Rokotteita päivitetään joka vuosi kun on kyse virustaudeista.