Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä annat miehellesi ystävänpäivänä?

Vierailija
07.02.2015 |

Emme osta mitään isoa mutta jotain pientä aina. Kaipaisin uusia ideoita. Viimevuonna ostin jääkaappiin miehelle pari hyllyä täyteen olutta, oli oikein mieleinen. Mitä te annatte miehellenne?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:57"]Ystäville ostan jotain pientä kivaa kuten kynttilöitä, karkkia, vartalorasvoja yms. Mies ei ole ystäväni, vaan paljon enemmän. Emme ole koskaan ymmärtäneet miksi puoliso olisi paras ystävä?? En minä ainakaan parhaita ystäviäni pane tai lapsia heidän kanssaan tee:S noh, tämä minun ja mieheni mielipide:)
[/quote]

Ystävyys, kumppanuus ja rakkaus eivät sulje toisiaan pois. :) Minulle mieheni on paras ystäväni, rakastajani, sielunkumppanini. Se, että pidän puolisoani myös parhaana ystävänäni, tarkoittaa minulle sitä, että haluan viettää hänen kanssaan eniten aikaa, jakaa kaikki pienet ja suuret asiat tietäen, että hän tukee ja ymmärtää - niin kuin ystävä. Kuitenkin hän on myös rakastaja, jonka kanssa minulla on seksuaalinen suhde. Hänessä on kaikki, mitä kumppaniltani voisin ikinä toivoa. Ystävänpäivää ehkä juhlistamme vaikka berliiniinmunkeilla, ei ole ollut tapana tehdä siitä sen suurempaa numeroa.

Vierailija
22/27 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 23:07"]Teen pienen aarrejahdin kotona. Eli erilaisia tehtäviä tai kysymyksiä, joiden avulla lopulta löytyy ystävänpäiväkassi, joka sisältää itsetehdyn kortin, miehen lempiherkkuja ja ehkä lahjakortin hierontaan (minä hieron)..
[/quote]

Harjoitteletteko jo pääsiäistä varten?
[/quote]

Pöh. Kyllä aikuisetkin voivat tykätä tehtävistä ja etsimisestä, omamieheni tykkää. Tehtävissä on pieniä ristikoita yms. Jotka liittyvät meihin ja joista seuraavan tehtävän paikka löytyy. Ja en mä teistä muista tiedä, mutta kyllä tuo mustakin olis kiva. Vai oliko noi alapeukut siksi, että joku ihan oikeesti suunnittelee jotain, eikä osta kaupasta vaan pehmolelua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vähän huvittaa nämä "annan pimppiä". Olla nyt aina se uhrautuva antaja. Eikö seksi nyt oo paljon enemmän? Itse en ole koskaan että annan, ihan yhdessä harrastetaan :D

Vierailija
24/27 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasin ajan perä-aukon valkaisuun huomiselle. Ajattelin antaa kakkosta ystävänpäivälahjaksi. Tiedän ainakin, että on mieluinen lahja. 

Vierailija
25/27 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:50"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:34"]Jollen ole silloin poksahtanut (nyt rv39) niin ajattelin persettä antaa, ei mies oikein innostu enää etupyllyn painamisesta.
[/quote]

Mikä prkleen etupylly!? Opetelkaa nyt hyvä ihme aikuiset ihmiset puhumaan asioista niiden oikeilla nimillä!
[/quote]

Mutta, kun masuasukki!

Vierailija
26/27 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 10:55"]

Mua vähän huvittaa nämä "annan pimppiä". Olla nyt aina se uhrautuva antaja. Eikö seksi nyt oo paljon enemmän? Itse en ole koskaan että annan, ihan yhdessä harrastetaan :D

[/quote]

Öö. Ei. Naisen velvollisuus.

Vierailija
27/27 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Ei mieheltäkään ole tullut yhtenäkään ystävänpäivänä mitään ja niitä ystävänpäiviä on takana yli 15. Aika hyvin olemme pärjänneet ilman lahjuksiakin näköjään.