Minkälainen ihminen aistii henkiä?
Voiko kuka tahansa aistia kummituksia eli henkiä vai tarvitaanko tähän jokin erityinen herkkyys? Itse olen kokenut jo ehkä hieman liikaakin yliluonnollisia sattumia ja en todellakaan rupea niitä enää mielikuvituksen tai oravien kontolle pistämään tai kieltäisin tosiasiat. Montaakaan ihmistä ei lähipiiristäni löydy joka olisi yhtä paljon omituisuuksia kohtaamaan ja mietinkin onko minussa joku ominaisuus mikä houkuttelee henkimaailmaa..
Kommentit (31)
Niin... henkiähän ei siis ole olemassa joten nuo aistimuksesikaan eivät voi pitää paikkansa. Syöt joko liikaa tai liian vähän lääkkeitä.
Suvussa skitsofreniaa niin sellaiset yleensä ja se on periytyvää.
Herkät ihmiset joille on annettu se lahja.
Toiset vaan ovat herkempiä kuin toiset. Älä anna herkkyyden kadota, se on lahja. Poikani on saanut saman lahjan ja nyt täysi-ikäisyyden kynnyksellä alkaa jo paremmin ymmärtämään sitä.
Voiko sitä määritellä, millainen ihminen näkee henkiä? Ehkä me kaikki näemme tai emme, mutta tulkitsemme kokemaanne eri tavoin...?
En näe henkiä mutta aistin asioita ja tunnetiloja, tiedän tulevia. Olen ihan tavallinen ihminen, ehkä hitusen herkkä ennemmin kuin kovanaama. Olen lukenut paljon aiheesta ja uskon että kaikilla on synnynnäinen kyky näihin "aistimuksiin", mutta kyky laimenee jos sitä ei tiedosta ja käytä. Liittyy siihen että ihminen on eläin ja eläimet aistivat vaaran.
Ihminen joka on ajautumassa pimeille poluille ja okkultismin tielle. Nyt äkkiä Raamatun ja Totuuden pariin ennen kuin tapahtuu jotain peruuttamatonta.
Ette te kaikki VOI olla trolleja! Siis aikuiset ihmsiet ihan oikeasti tänä päivänä länsimaissa uskovat tuollaiseen huuhaahan?
Mitä te sekopäät teette työksenne? Onko teillä joku elämänkriisi kesken vai miksi järki on lähtenyt päästä?
Ja myö ollaa tosi itkusii karjalaisii.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 21:43"]Kun mitään henkiä ei ole!
[/quote]
Ja sinähän sen tiedät..
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:06"]En näe henkiä mutta aistin asioita ja tunnetiloja, tiedän tulevia. Olen ihan tavallinen ihminen, ehkä hitusen herkkä ennemmin kuin kovanaama. Olen lukenut paljon aiheesta ja uskon että kaikilla on synnynnäinen kyky näihin "aistimuksiin", mutta kyky laimenee jos sitä ei tiedosta ja käytä. Liittyy siihen että ihminen on eläin ja eläimet aistivat vaaran.
[/quote]
Sama täällä. Pitää olla tietty herkkyys.
No ainakin psykoottinen ihminen "aistii henkiä". Ainakin ne henkilöt, jotka minä tunnen, aistivat henkiä silloin kun on ne lääkkeet jääneet purkkiin.
up