Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla ei ole oikein ystäviä?

Vierailija
10.09.2006 |

Itsellä oli ennen kauheesti kavereita ja ystäviä.

Nnykyään ei ole kuin kaksi, joista toinen on alkanut välttelemään (on toisen lapsemme kummi) joten hankala tilanne näin lapsen kannalta :(

toinen kaverini taas on tuntunut löytäneen ns. parempia kavereita.

Välillä oon ollut tosi vahva ja en ole murehtinut asiaa... mutta nyt todella ahdistaa kun ollaan ostamassa taloa, ja ajatus siitä että ei oikein ole ketään kaveria hirvittää.

Kukaan ei edes laita viestiä eikä mitään...tuntuu että puhelinkin ihan turha kapistus :(

Oon tosi surullinen,onneksi minulla on mies ja kaksi lasta.

Miehellänikään ei ole kuin pari kaveria,joten yhdessä monesti puhutaan kun meillä ei ketään kylässä käy...

Ainoo on meidän vanhemmat ja joskus sisarukset.

En halua kuullostaa lapselliselta,mutta kyllä se aikuisenkin ihmisen sydäntä raastaa kun ei ole ketään kelle puhua asioista ja viettää aikaa.

Tuntuu todellakin siltä että kaikki inhoaa.

Mitään pahaa en ole heille tehnyt enkä asioita puhunut esim. eteenpäin.

Joku minussa täytyy kuitenkin olla,mutta mikä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhat ovat hävinneet vuosien varrella. En myöskään osaa sanoa onko minussa vika vai ei. Et siis ole ainoa, muuta en osaa sanoa.

Vierailija
2/13 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kun menen esim. baariin mulla on kauheesti tuttuja ja monet aikoo tulla käymään (vanhat tutut) mut arvaa kahesti onko näkynyt...

Iihmetyttää vaan miksei kukaan sano mistä roikkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusia kavereita sellaisista harrastuksista, joissa joutuu avautumaan. Siis esimerkiksi avioliittokurssilta, puhutaan ja kuunnellaan -parikurssilta ja avioliittoleiriltä ja perhekurssilta. Muutin toiselle paikkakunnalle ja aluksi oli sama ongelma.

Vierailija
4/13 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä, miksi esim. mieheni siskolla ja hänen miehellään ei ole ensimmäistäkään ystävää kummallakaan. Pidin heitä ensin ihan mukavina ihmisinä, mutta myöhemmin huomasin, ettei heidän kanssaan ole mitään puhuttavaa - ovat jotenkin tappavan tylsiä. Mies ei puhu kuin jostain rakkineista (on insinööri) ja miehen sisko jostain puutarhan puunaamisesta. Heistä ei jotenkin saa mitään irti. Itse olen aika hankala ihminen, mutta kavereita riittää silti pilvin pimein. Ilmeisesti -vaikka osaan olla aika känkkäkin -niin minussa on myös jotain kiinnostavaa. Nämä kuvaamani ihmiset ovat jotenkin niin hajuttomia ja mauttomia. Eivät erityisen vastenmielisiä, mutta tappavan tylsiä. MInäkin olen alkanut välttää käyntejä heillä, jos vain voin.

Vierailija
5/13 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin siis kaveriton enkä ymmärrä mikä mättää. Tuntuu että kaikki kiertää kaukaa, ja kursseillakin muut " pariutuu" mutta mun pari (jos siis sellasen saan) on aina joku joka ei osaa jutella.

Vierailija
6/13 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyys on jotenkin kauhean rasittavaa ja vie liikaa energiaa. Pitäisi olla kiinnostunut toisen asioista, kuunnella ja neuvoa. Pitäisi käydä shoppailemassa ja viihteellä ja soitella ja tekstailla. Ei kiitos. Yksin on paljon parempi olla. Tietokone on minun paras ystäväni, tietysti mieheni ja lasteni jälkeen.

Vierailija
7/13 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten menee. Ei minun elämäni siihen kaadu. - 9

Vierailija
8/13 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se voi olla niin vaikea käsittää, että en kerta kaikkiaan kaipaa ystäviä. Jos joku yrittää tehdä tuttavuutta tai jopa ystävystyä, niin peräännyn. En kaipaa rupatteluja ja juttutuokioita enkä olkapäätä, jota vasten itkeä. Tietokone riittää, jos tarvitsee johonkin purkautua. - 9

Vierailija
9/13 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti jo hetken miettiä oliko itseni kirjoittama, niin samanlainen tilanne mullakin on. En ole mitenkään sosiaalinen, vaikee tutustua uusiin ihmisiin jne. Lisäks olen paljo kotona (pienet lapset) eikä ole juurikaan harrastuksia kodin ulkopuolella, joten eihän sitä voi keneenkään tutustuakaan :/ (paitsi ehkä näin koneen välityksellä...)

Vierailija
10/13 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika tylsä ihminen, en usko, että kukaan viihtyisikään seurassani pidempään. En kaipaa ystäviä, en kaipaa sitä, että mennään yhdessä shoppailemaan tai syömään, voin tehdä sitä yksinkin. Tai miehen kanssa.

Näen töissä paljon ihmisiä ja joudun olemaan sosiaalinen, se riittää minulle. En kaipaa iltaisin tai viikonloppuisin muuta seuraa, nautin eniten yksinolosta.

Ei kaikki tarvitse laajaa ystäväpiiriä ollakseen onnellinen. Toisten voi olla vaikea sitä käsittää, jos ystäväpiiri on tärkeä, mutta minä ainakin pärjään vallan hyvin näinkin.

Vierailija
11/13 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tottunut yksinäisyyteen ja koen rasittavana sen, että uusia ihmisiä tavatessa pitäisi olla kiinnostava. Kun vaan en ole.

Tilannetta hankaloittaa se, että asumme ulkomailla, jossa sosiaaliset suhteet ovat tärkeitä ja small talk olennainen osa elämää. En saa ystäviä, koska en osaa vain rupatella kepeästi. Ystävää kuitenkin kaipaisin usein, vaikka yksinkin olen oppinut olemaan.

Lapset lohduttavat, mutta hekin kasvavat, eivätkä tule minua kauaa tarvitsemaan. Mies on paras ystäväni, mutten ole ihan varma, olenko minä hänen...

Vierailija
12/13 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi asenne ja meininki kääntyy vielä sua vastaan... usko pois.

Vierailija
13/13 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puit sanoiksi sen mitä olen ajatellut omasta puolisostani. Hänellä ei ole montakaan ystävää tai kaveria. Itse olen sosiaalisempi ja viihdyn ihmisten parissa. Meillä ei ole yhteisiä ystäviä, koska hän on kuvailemasi kaltainen :( Pidän omiin ystäviini yhteyttä tiheästi sähköpostitse, puhelimitse ja tapaamisin. Toisinaan kärsin, kun meitä ei kutsuta perheenä tai pariskuntana oikein minnekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi