Tsinuskitoffee?? ov kalkkiksille
Eikös siinä ollut ennen pähkinärouhetta joukossa?
Royal on nykyään ihan huijausta kun puuttuu pohjasta kerros tummaa suklaata.
Kommentit (22)
Miksi mä muistan ton nimeksi skottitoffee ja oli pähkinärouhetta.
Kaupan karkkihyllylle palannut klassikko pussissa ja patukkana. Mielestäni vaan ei ole klassikko vaan reseptistä on postettu pähkinä?? Vai oonko dementoitunut.
http://www.k-supermarket.fi/tarjoukset/tsinuski--ja-hopeatoffee-pussit-169g/
Mä luulin että tuo tsinuski on jotain ihan uutta. Mikä ihmee TSinusku?
Hei kolmonen niin se taisi olla, tsunuski oli patukka mutta pussissa oli skottitoffee pähkinöillä
Enpä oo tuollaisesta kuullukaan! Täytyykin ehkä maistaa.. :)
-2
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 16:13"]
Mä luulin että tuo tsinuski on jotain ihan uutta. Mikä ihmee TSinusku?
[/quote]
lukihäiriö?? av:lla kaikki rakastaa niin paljon kirjoitusvirheitä ( eli niistä vittuilua) että niitä nähdään silloinkin kun niitä ei ole
Ai luoja, kun tekis mieli repiä hiuksia päästä joka kerta, kun näkee sen pussin kaupassa. "Tsinuski". Arrgh. Onko se joskus ollut ihan virallinen kirjoitusasu kinuskille?
Tsinuski se on ja ennenkin oli ilman pähkinöitä.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 16:17"]Ai luoja, kun tekis mieli repiä hiuksia päästä joka kerta, kun näkee sen pussin kaupassa. "Tsinuski". Arrgh. Onko se joskus ollut ihan virallinen kirjoitusasu kinuskille?
[/quote]
Se on sen tuotteen nimi ja nimenhän ei tarvitse olla kirjoitettuna kuten kinuski.
Kuka kumma kirjoittaa "tsinuski"?
Typerin sana mitä oon ehkä ikinä kuullut (ja kyllä, olen toki kuullut sen jo pikkulapsena ensimmäistä kertaa).
Maistoin jo ja ei samaa kuin lapsena, tämä nykyinen liian pehmeää ja makeaa
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 16:19"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 16:17"]Ai luoja, kun tekis mieli repiä hiuksia päästä joka kerta, kun näkee sen pussin kaupassa. "Tsinuski". Arrgh. Onko se joskus ollut ihan virallinen kirjoitusasu kinuskille?
[/quote]
Se on sen tuotteen nimi ja nimenhän ei tarvitse olla kirjoitettuna kuten kinuski.
[/quote]
Monet vanhat ihmiset puhuu "tsinuskista". Sillä mietin, onko se joskus kirjoitettu niin. Sori huono ulosantini :)
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 16:24"]Kuka kumma kirjoittaa "tsinuski"?
[/quote]
Kuka kumma pätee vain aloitusviestin luettuaan?
Hellas Skottipähkinätoffee oli pussissa
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 16:32"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 16:24"]Kuka kumma kirjoittaa "tsinuski"? [/quote] Kuka kumma pätee vain aloitusviestin luettuaan?
[/quote]
Miksi haluat tietää? Mitä sillä tiedolla tekisit? Pidähän se nenäsi poissa minun asioistani.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 16:30"]
Maistoin jo ja ei samaa kuin lapsena, tämä nykyinen liian pehmeää ja makeaa
[/quote]
Joo, ei varmasti ole samaa, ihan uutta ja tuoretta. Sinun makuaistisi on muuttunut, et enää pidä yhtä makeasta ja siksi samanmakuinen voi maistua nyt liian makealta. Oikeastaan kaikki karkit olivat kovempia silloin kun olin lapsi, johtui enemmän siitä miten ne oli pakattu ja kuinka hitaasti liikkuivat tehtaalta kauppaan. Tsinuskitoffeesta ei löydy vanhaa varastoa, mutta jätäpä pöydälle kovettumaan vähäksi aikaa, eiköhän se liika tuoreus ja pehmeys haihdu.
Se on ihan hyvää tjäätelön kanssa.
Tsinuskitoffee? Waat?