Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa enää murehtia!

Vierailija
07.02.2015 |

Elämäni menee hukkaan, murehdin koko ajan ja olen ahdistunut. Lihakset taas aivan kipeät jännittämisestä :(

Murehdin AINA jotain. Ja samalla jää elämä elämättä. Kökin vaan sisällä märehtimässä. Olen ärtynyt, en jaksa olla läsnä lapsille, en jaksa keskittyä töihin jne... Jos käyn vaikka jumpassa niin sielläkin kelaan vain päässäni sen hetkistä murheenaihetta.

No välillä on parempia aikoja (onneksi), mutta nyt taas murehtimis-ahdistusvaihe päällä. En voi koskaan tietää mitä asiaa alan seuraavaksi pelätä. Välillä se jopa naurattaa kun ajattelen sit jälkeenpäin, että no enpä olis osannut arvata, että TUOTAKIN voisi murehtia!

Tällä hetkellä murehdin sitä, että olemme muuttamassa uuteen kotiin ja pelkään jos se onkin "susi". Mun kuuluisi olla onnellinen uudesta kauniista asunnosta, mutta sen sijaan mielessä pyörii vaan "mitä jos" -kauhukuvat homevaurioista ym :( En saa ajatuksiani kuriin.

Kaipaan vertaistukea ja neuvoja. Miten olette selvinneet? Itse olen käynyt psykiatrilla, mutta ei ole ainakaan vielä auttanut. Odotan terapiaan pääsyä. Auttaakohan se? En vaan enää jaksa tätä :(

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologinen työ auttaa, ja terapia tukee sitä hyvin. Lääkkeistäkin voi olla apua. Oleellinen juttu on oppia suhtautumaan omiin ajatuksiin ja tunteisiin rakentavasti: Ne eivät ole totta, niihin ei tarvitse uskoa. Ne ovat vain sellaista puheensorinaa, jota mielesi tuottaa paremman tekemisen puuutteessa tai suojellakseen sinua (kuvitelluilta) katastrofeilta.

Suosittelen kirjaa Joustava mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän