Mitä näät, kun katsot peiliin?
Itse nään, harmaan juurikasvun, ruskeet silmät, yhden silmäpussin ja alaspäin kääntyneet suupielet.
Kommentit (27)
Epätoivoisen naisen, toimimaton kroppa,lannistettu.
toinen tulokseton ivf.
Peilin ja siitä heijastuvan huoneen kuvan, terv, vampyyri
+17kg, raskausarvet, järkyttävän kokoiset tissit, koko ajan huononevan ryhdin.
Halauset sulle 2. Älä lannistu, toivon sulle kaikkea hyvää. T:ap
Roikkuva naama, ryppyjä, mutta ihanan simpsakka vartalo..=)) Olen laihtunut nyt 20 kiloa ja vaaka näytti aamulla 60,5 kiloa. Olen kamalan iloinen!! =))
Siis halaukset kakkoselle. Ikänäkökin tekee tepposia. T:ap
Väsyneen nuoren naisen, jonka silmäpussit huutaa kaikille, kuinka ei saa mitään muuta tehtyä kuin itkettyä päivästä toiseen.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 14:07"]
Väsyneen nuoren naisen, jonka silmäpussit huutaa kaikille, kuinka ei saa mitään muuta tehtyä kuin itkettyä päivästä toiseen.
[/quote]No miksi???
Nuoren, vähän hukassa olevan 20-vuotiaan tytön, joka tekee parhaansa hyväksyä itsensä.
Paksut ruskeat laineilla olevat hiukset, joita on kiva hipelöidä, mutta jotka menevät miten sattuu eivätkä "pyörylöiden" takia pysy päälaelta kunnolla.
Metsänvihreät silmät, jotka tuijottaa peiliin tutkiakseen enemmän. Ja saa miettimään, miksei nuo ripset voisi olla tummemmat luonnostaan...
Tummat kulmakarvat, jotka on juuri nypitty muotoonsa...
Ihon, joka on ihan ok kunnossa siihen nähden että kärsin dermatillomaniasta. Sen kanssa kamppailu on hyvin vaikeaa ja aikaa vievää. Siihenkin kulunut jo 5 vuotta. Ihoa katsellen sormet hapuilet kasvoilla ja etsivät kynittävää, mutta tätä kirjoittaessa tiedostan asian ja lopetan. Tunnen tyytymättömyyttä.
Silmät löytävät tiensä vartaloon... hoikka, pieni ja lapsekas, vaikka peppua löytyy ja vyötärönkin erottaa oikein hyvin. Rinnat ihan ok, melko pienet. Haluan salille, ajattelen. Jos on näin hoikka, miksei käydä salilla ja tehdä siitä vähän muodokkaampi ja timmimpi. Olen laiska, tunnen taas tyytymättömyyttä.
Olen lyhyt ja pieni ja näytän melko nuorelta. Se ärsyttää, haluaisin näyttää aikuismaisemmalta. Vaatteet eivät istu ja vaatekauppojen koko 34 roikkuu, nekin on suunniteltu pidemmille. Eihän 160cm nyt niin lyhyt ole, yritän piristää sillä itseäni. Mieleen tulee fakta, että pienille ihmisille ei pahemmin vaatevalikoimaa löydy, sekin ärsyttää.
Katson takaisin kasvoihini ja näen tuomitsevan ilmeen. Ei, en ole vieläkään täysin hyväksynyt itseäni, vaikka olen ihan nätti. On se nyt parempi, kuin 3 vuotta sitten jolloin tunsin itseni rumaksi. Pöh.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 13:44"]
Epätoivoisen naisen, toimimaton kroppa,lannistettu.
toinen tulokseton ivf.
[/quote]
Meillä onnistui kuudennella kerralla. Voimia sinulle.
Harmaita raitoja ohimoilla ja pensaiksi ryöpsähtäneet kulmakarvat. Täytyy kyniä ne ennen töihin paluuta.
Jo vanhemman naisen, mutta kroppa hyvässä kunnossa, koska uin, hiihdän, käyn jumpassa ja juoksen plus lenkitän koiraa. Pitkät tummat luonnonkiharat hiukset joissa edessä jo muutama harmaa hius. Vihreät silmät. Ihan onnellisen ihmisen, vaikka elämän rajallisuus alkaakin päivä päivältä tuntua selvemmältä....
Maailman kauneimman ihmisen. Äitikin tämän on todennut.
Ylipainoisen nelikymppisen naisen, jolla on kauniit kasvot ja iloiset silmät.
Rupsahtaneen kolmekymppisen naisen, jota edes oma mies ei halua panna.
Väsynyt noin nelikymppinen nainen, jolla on juuri nyt yksinäinen olo kaikista ystävistä huolimatta. Kumppanin kaipuu olisi, mutta ei energiaa etsiä sellaista, kun ei löydy niin ei löydy. Tänään sen todella näkee naamasta.
Harmaan laikukkaan surullisen naaman, roukkuvat luomet, punaruskeat mallistaan uloskasvaneet hiukset jotka aina ponnarilla, läskimahan (ylipainoa 10kg). Olemus surullinen ja kasaan lyhistynyt.
Ruma akka kaikinpuolin.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 14:20"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 14:07"]
[/quote]No miksi???
[/quote]
Sydänsuruja ja masennus.