Ärsyttää nää heinäkengät Stadissa.
Pörrätään kun kotona navetan pihalla. Ei tiedetä minne pitää mennä ja mistä ollaan tulossa. Hommatkaa kartta ja opetelkaa lukemaan sitä.
T. Helsinkiläinen joka joutuu joka samperin päivä toimia oppaana.
Kommentit (34)
Tääkin heinähattu on tullut nuorna tyttösnä stadiin ja ei oo koskaan asunut kaupungin vuokra-asunnossa .
Jaaha, sua ei varmaan tarvii auttaa kun vuokra-autosi hajoaa korpitielle ja eksyt metsään... Itse tykkään auttaa ihmisiä ja kesälomilla käyn keskustassa vartavasten juttelemassa turisteiden kanssa
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 12:27"]Kiva käyä Hesassa ku onnii kivoja ihmisiä! =)
[/quote]
Jep, ja sitten ihmettelevät miten "tyhmät maalaisjuntit" pitävät hesalaisia idiootteina
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 12:30"]Älkää pliiis käyttäkö sanaa hesa:DD
[/quote]
Just ihan teiän hesalaisten kiusaksi käytetään :P
Olen syntynyt Stadissa ja aina asunut täällä. Juntit puhuu Hesasta.
Ottakaa selvää reiteistä niin ei tarvii pyöriä kadulla haavi auki.
Mulla on muutakin tekemistä kun toimia oppaana.
Jopa ulkomaalaiset turistit selvii paremmin kun juntit.
Ap
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 12:32"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 12:30"]Älkää pliiis käyttäkö sanaa hesa:DD
[/quote]
[/quote]
oon oulusta;)
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 12:30"]
Älkää pliiis käyttäkö sanaa hesa:DD
[/quote]
Kauan sitten Hesa oli yhtä kuin Helsingin Sanomat, mutta Helsinki oli Stadi. Nykyään lehti on Hesari, mutta kaupungin nimestä kiistellään. Olisiko Helsingrad mitään?
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 12:32"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 12:30"]Älkää pliiis käyttäkö sanaa hesa:DD
[/quote]
[/quote]
oon oulusta;)
[/quote]No vittu onneks olokoon vitun juntti!
Et varmaankaan ole aito helsinkiläinen kun asenteesi on tuo. Minä olen täysverinen maalainen mutta aina olen saanut ystävällistä opastusta Helsingissä sitä kysyessäni. Olenkin tullut siihen tulokseen, että paljasjalkaiset helsinkiläiset ovat ylpeitä kotikaupungistaan ja haluavat esitellä sitä mielellään. Olenhan minäkin ylpeä kotikonnuistani. Aion jatkossakin tulla eksymään Helsinkiin. :)
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 12:30"]
[/quote]
Kauan sitten Hesa oli yhtä kuin Helsingin Sanomat, mutta Helsinki oli Stadi. Nykyään lehti on Hesari, mutta kaupungin nimestä kiistellään. Olisiko Helsingrad mitään?
[/quote]
tai ihan vaan Helsinki?
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 12:30"]
[/quote]
[/quote]
Tsadi olikin jo hiukan kulunut... Helsingrad on aivan loistava!
Just tästä syystä en muuta koskaan Helsinkiin :) Tsemppiä ap hesalaisuutesi kanssa!
T. Onnellinen maalainen
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 12:38"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 12:32"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 12:30"]Älkää pliiis käyttäkö sanaa hesa:DD
[/quote]
[/quote]
oon oulusta;)
[/quote]No vittu onneks olokoon vitun juntti!
[/quote]
luulen vähän että siellä puolen näyttöä on meistä kahdesta se juntimpi.:D
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 12:37"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 12:30"]
[/quote]
[/quote]
Mamulandia.
Amen to that, ap! Rehupuntit pyörii edessä koko ajan stadissa dallatessa.
Ja mistäs rouva Alma-Pertta Vihtahousu ynnä sukuntansta on tunkenut itsensä Tatiin?
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 12:34"]Olen syntynyt Stadissa ja aina asunut täällä. Juntit puhuu Hesasta.
Ottakaa selvää reiteistä niin ei tarvii pyöriä kadulla haavi auki.
Mulla on muutakin tekemistä kun toimia oppaana.
Jopa ulkomaalaiset turistit selvii paremmin kun juntit.
Ap
[/quote]
Olen syntynyt myös Helsingissä. Mielestäni Stadista puhuu vain juntit Helsinkiläiset. Helsinki kuulostaa paljon fiksummalta.