Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tällainen mies keskivertoa kysytympi vai ei?

Vierailija
18.11.2021 |

Lueskelin tuota Yle Areenan Topi-ketjua täältä ja siellä oli runsasta keskustelua, että vain hyvin harvat miehet saavat Tinderistä seuraa. Välillä puhutaan 10 prosentista miehiä ja välillä se onkin vain 3 prosenttia jotka vie kaikki naiset.

Olen itse jonkun verran yli 30v mies alle 60 000 asukkaan paikkakunnalta. Käytin kesällä noita sovelluksia aktiivisesti ja tapasin alle sadassa päivässä 33 naista, joista 10 sänkyyn asti ja olisiko noin 10 halunnut suhteen kanssani tai että jatketaan tutustumista.

Kavereilta olen kuitenkin saanut ristiriitaisia näkemyksiä - eli että eipä tuo välttämättä ole osoitus kummoisesta kysynnästä. Vielä kun yksikin kaveri on joillain mittareilla vähän reppana, mutta kyllä hänkin saa jatkuvasti ainakin kevyttä seuraa oikeinkin hyvännäköisiltä naisilta.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka menee miehen kotiin tindetreffeille?

Ei kukaan.

Se mikä tulee kotiovelle, on maksullista seuraa ja siinäkin sitä joukkoa, jolla ei ole varaa oman turvallisuuden perusasioihin.

Kaksi huomautusta:

Minun luona kävi kolme naista parin vkon sisään Tinder ensitreffeillä, mutta sitten päätin että pitää nähdä jossain muualla. Jotenkin ahdistava ympäristö tutustua vieraaseen ihmiseen. Hyvä puoli toisaalta se että tulee siivottua useammin.

Ja kyllä itsekin vähän samaa mieltä että tuolla setämiehellä on ollut maksullisia naisia kylässä tai sitten hän huijaa taitavasti valokuvilla ja esittää nuorempaa ja ehkä varakkaampaakin. Ap

Vierailija
22/26 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollaset miesh*orat ei minulle kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tollaset miesh*orat ei minulle kelpaa.

Sääli. Vaikutat ulosantisi perusteella saaliilta.

Ihan suotta haukut aloittajaa siitä että nykyään halutaan ennemmin kevyitä kuin vakavia suhteita. Kulttuurimme on valtavassa murroksessa tässä suhteessa.

Vierailija
24/26 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon kysymykseen ei saa välttämättä oikein vastausta tältä palstalta, koska suurin osa keskustelijoista on naisia. Ehkäpä palstalta, jonka nimeä ei lausuta täällä ääneen, löytyy enemmän verrokkiryhmää.

Vierailija
25/26 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus kysymykseesi: olet oikeassa.

10% onnistujia on psyyken suojaa heille, joille itselleen ei erinäkösistä syistä -yksi niistä läpitunkeva katkeruus- löydy naista. Silloin ei tunne itse epäonnistuneensa.

Oikeasti naisille kelpaa aidot ja mukavat miehet hyvinkin.

Vierailija
26/26 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon kysymykseen ei saa välttämättä oikein vastausta tältä palstalta, koska suurin osa keskustelijoista on naisia. Ehkäpä palstalta, jonka nimeä ei lausuta täällä ääneen, löytyy enemmän verrokkiryhmää.

Anna kun arvaan, koska naiset ei tiedä mistä tykkää, katkerat misogynistit tuntee heidät paremmin? Ja tähän joku kysy kalalta -vitsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän