IS: Janni Hussista Syke-näyttelijä
Janni Hussi paljastaa Instagramin Stories-osiossa olleensa jo pitkään mukana kuvaamassa Syke-sairaalasarjaa.
– Tämmöisissä salaisissa kuvauksia oon kiikkunut koko vuoden. Enää ei tartte myhäillä ”salakuvauksista”, Hussi kertoo sosiaalisen median palvelussa.
Janni se on melkoinen monilahjakkuus.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Hän on esiintynyt myös Biisonimafian farsseissa. Hyvä eläytyminen paikkaa taitojen puutetta.
Kotikutoisesta Biisonimafiasta Sykkeen kaltaiseen laatusarjaan..Syke on sentään miehitetty Suomen kärkinäyttelijöillä.
Jannin lisäksi muita sarjassa vie-rai-li-joi-ta ovat muun muassa Jasmin Hamid ja Jenni Kokander.
Eikös tuo tule Nelosella? Niin kuin liike nyti... Hjalliksen "hyvät herratkin"? Että onpa yllätys.
Kateellisia veetuttaa, kun ei voi väittää, että Jolle maksaa yksin ok-taloa ja Janni siipeilee, kun naisella hyvät tulot.
Vierailija kirjoitti:
Kateellisia veetuttaa, kun ei voi väittää, että Jolle maksaa yksin ok-taloa ja Janni siipeilee, kun naisella hyvät tulot.
Minulla on hyvät tulot, omakotitalo ja hyvä mies. Mistä minä olen kateellinen? Tuosta julkisesta roolista?
Hän on esiintynyt myös Biisonimafian farsseissa. Hyvä eläytyminen paikkaa taitojen puutetta.