Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihminen joka ei pidä suutelusta.

Vierailija
07.02.2015 |

Mitä ajattelet tälläisestä ihmisestä? Olenko toivoton tapaus, enkä koskaan saa ketään. En vain voi sietää suutelemista. En tosiaan tiedä mistä se johtuu.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa minäkään. Jotenkin teiniä. 

Vierailija
2/16 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään pidä. Olen ollut naimisissa onnellisesti jo viisitoista vuotta eli ei se parisuhde suutelusta tai sen määrästä/laadusta ole kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin helpottavaa kuulla etten ole ihan ainoa. Jotenkin saanut sellaisen kuvan että suutelu on suurimmalle osalle ihmisistä todella tärkeää parisuhteen kannalta ja se tässä hieman huolettaa.

Vierailija
4/16 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vaikeaa suudella ihmistä jolla on polyyppeja nenässä/poskiontelotulehdus/tupakoitsija.

Vierailija
5/16 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 00:41"]

Onhan se vaikeaa suudella ihmistä jolla on polyyppeja nenässä/poskiontelotulehdus/tupakoitsija.

[/quote]Minulla ei ole mitään noista eikä miehenikään ole tuollainen. 3

Vierailija
6/16 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 00:41"]Onhan se vaikeaa suudella ihmistä jolla on polyyppeja nenässä/poskiontelotulehdus/tupakoitsija.
[/quote]

Kyse nyt ei ole mistään tuollaisesta.

Vierailija
7/16 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä ole pitänyt kauheasti suutelusta mutta nykyisen miesystävän kanssa kun olen etäsuhteessa niin tavatessamme saatamme suudella tunteja. Nautin hänen kanssaan suutelusta enemmän kuin ikinä kenenkään muun kanssa edes seksistä.

Vierailija
8/16 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en tykkää suutelusta, en edes pussaillusta. Onneksi mieskin on vähän sellainen "ei puhu eikä pussaa"-tyyppi niin ei vaikuta asia ainakaan meidän avioliittoon.

Vierailija
9/16 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 00:58"]Minäkään en tykkää suutelusta, en edes pussaillusta. Onneksi mieskin on vähän sellainen "ei puhu eikä pussaa"-tyyppi niin ei vaikuta asia ainakaan meidän avioliittoon.
[/quote]

Juu minä en pidä suutelusta/pussailusta tai mistään vastaavasta. Toivottavasti löydän jonkun, jota se ei häiritse.

Vierailija
10/16 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma naiseni onnistui valehtelemaan mulle 10 vuoden ajan, ettei pidä suutelusta ja minä idiootti uskoin. Kummasti tykkäsikin kunhan löysi toisen äijän puuhakaveriksi.

Vierailija
11/16 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkisinkin tulee mieleem että teillä on ehkä jotain estoja. Epävarmuutta?
Mäkin luulin etten pidä kilareista. Mutta olinkin pussaillut vääriä tyyppejä. Yhden kanssa sitten innostuin suuteloimaan!
Omista estoidtani ainakin on johtunut se etren ole aluksi pitänyt jostain, tai osannut nauttia.

Vierailija
12/16 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 01:06"]Väkisinkin tulee mieleem että teillä on ehkä jotain estoja. Epävarmuutta?
Mäkin luulin etten pidä kilareista. Mutta olinkin pussaillut vääriä tyyppejä. Yhden kanssa sitten innostuin suuteloimaan!
Omista estoidtani ainakin on johtunut se etren ole aluksi pitänyt jostain, tai osannut nauttia.
[/quote]

Voihan se toki noinkin olla. Olen kyllä suudellut ihmisiä, mutta jotenkin se vain kuvottaa, enkä pidä siitä. Pelkkä se ääni jo saa ällötysrefleksit valppaiksi. En vain osaa kuvitella itseäni nauttimassa koko puuhaasta.

Vierailija
13/16 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 01:10"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 01:06"]Väkisinkin tulee mieleem että teillä on ehkä jotain estoja. Epävarmuutta?
[/quote]

Voihan se toki noinkin olla. Olen kyllä suudellut ihmisiä, mutta jotenkin se vain kuvottaa, enkä pidä siitä. Pelkkä se ääni jo saa ällötysrefleksit valppaiksi. En vain osaa kuvitella itseäni nauttimassa koko puuhaasta.
[/quote]

Lisäyksenä vielä että en noin muuten ole millään tavalla estoinen.

Vierailija
14/16 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en keskimäärin oo hirveesti tykännyt ko. touhusta. Sekin on kuitenkin riippunut ihmisestä ja jonkun kanssa/jossain tilanteessa se on ihan mukavaa. Ei kuitenkaan aiheuta mulle erityisesti sydämentykytyksiä, perhosia vatsaan tai vastaavaa, enemmän sen tekee joku viattomampi asia kuten niskan koskeminen.

Vierailija
15/16 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eiköhän tässä suutelut ole jo koettu miehen kanssa. :D Rakastamme ihan ilmankin. Voihan toki muiskutella ihan muuten vain mutta ei nyt enää sillee teinisti limailla pidempiä aikoja.

Vierailija
16/16 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se vähän kyllä hellyyden osoitus, ei sitä kuitenkaan tarvitse välttämättä tuntitolkulla olla toisissa kiinni. suukottelu on hieman lyhyempää,

kummallista.

hami4

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi