Mies 29v miettii; yksinäinen olo
Mietin äsken pitäisikö minun lähteä vielä ulos. Toisaalta pitäisi myös vähän kuntoilla kotona. Sitten kuuntelin pelimusiikkia ja mietin, aloittaisinko ketjun siitä, josko ihmisten tai lähinnä naisten miesystävillä on joku tunnusmelodia; siis antavatko naiset miesystävilleen jonkun oman tunnusmelodian tai laulun, joka naisen mielestä kuvaa heitä. Kun kuulen laulun "Up where we belong" niin minulle tulee siitä kyllä mieleen vanhempani ja olen joskus vitsikkäästi sanonut, että se on heidän laulunsa, koska tietääkseni he kävivät katsomassa elokuvan "Upseeri ja Herrasmies" teatterissa silloin paljon minua nuorempana; äitini tykkäsi Richard Gerestä.
Vasemmalla puolellani oli vähän kulunut suomi-ruotsi sanakirja. Musiikkia kuunnellessani mietin minkä tunnarin minä keksisin ja silitin sanakirjan keltaista ja notkean sileää kantta varovaisesti sormillani, kuin se olisi ollut ihmisen ihoa.
Kommentit (25)
tästä herrasta tulee erehdyttävästi mieleen eräs kenet tunsin..
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:27"]
Eikös tämä mies29v ollut joku tuomittu rikollinen...
[/quote]Silloin paljastui kaikenlaista, kun tuo oli lähdössä vauvapalstalta, mutta pyörsi kuitenkin valitettavasti päätöksensä. Ällöä, että jotkut mammat symppaa tuota ihan tosissaan.
Menit sitten soittamaan pelimusiikkia ja tavallaan nyrjähdit siihen matollesi. Olent niin nyrjähtänyt ettet edes mieti yksin ollessasi yksinäisyyttäsi. Sinä paskiainen nautit siitä täysin rinnoin. Olet täynnä itseäsi!
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 00:11"]
Menit sitten soittamaan pelimusiikkia ja tavallaan nyrjähdit siihen matollesi. Olent niin nyrjähtänyt ettet edes mieti yksin ollessasi yksinäisyyttäsi. Sinä paskiainen nautit siitä täysin rinnoin. Olet täynnä itseäsi!
[/quote]
Rinnat?, alkoholinkäyttöä ja vähän katkennutta ajatuksenjuoksua päivän selvistä asioista, tyyliin Dingosta. Daa, daa. Et salli mun sanoa nii. Daa.
Jaa, ja sitten et pidä sinulle omistamastani biisistä vai?
4