Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teiniäitiyteen yltiöpositiivisesti suhtautuva koulunkäyntiavustaja pätevä?

Vierailija
06.02.2015 |

Peruskoulun 6-7 -luokan oppilaille? Entä törkeää kieltä julkisesti internetissä käyttävä?

Teiniäitiyttä ihannoivat tv-ohjelmat ja nettijulkaisut ovat tuoneet mukanaan teiniäitibuumin. Muutenkin ikäluokka on hyvin vaikutusaltis. Onko hyvä, että kasvatustehtävää tässä ikäluokassa suorittaa henkilö, joka suhtautuu myönteisesti alle 16-vuotiaiden, jopa 13-vuotiaiden, harrastamaan seksiin sekä teiniraskauksiin ja -äitiyteen? Huolimatta siitä, mitä lakiin on kirjattu tai mitä hänen pitäisi ammatillisuuden perusteella tietää ikäluokan sekä fyysisestä että psyykkisestä kehityksestä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ajattelit että se avustaja tätä omaa kantaansa toisi työssään esille? Joka välissä vihjailisi lapsellesi kuinka kannattaisi jo sitä seksiä ja lapsia harkita?

Vierailija
2/4 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:13"]Miten ajattelit että se avustaja tätä omaa kantaansa toisi työssään esille? Joka välissä vihjailisi lapsellesi kuinka kannattaisi jo sitä seksiä ja lapsia harkita?
[/quote]

Tarviiko hänen tuoda sitä esille luokassa myötävaikuttaakseen oppilaisiin kun internet on olemassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo viittaat siihen yhteen tyyppiin. Mutta mitäpä tossa voi tehdä jos oma lapsi saa lapsen kuin olla tukena? Näyttää itsekin entiseltä teiniäidiltä, että olisiko kokemus taustalla että nuorena äitinäkin voi pärjätä etenkin kun suku on hyvin tukena? Tuskin työhönsä vaikuttaa millään tavalla. Itse sain esikoisen 18v:nä ja oma lapsi vain vuoden nuorempi tuota raskaana olevaa tyttöä joten karmealta tuntuu että noin nuori on raskaana. Mutta jos omalle lapselle kävisi noin niin olisin tukena. Minua painostettiin 17v raskaana okevana aborttiin vaikka lapsi oli toivottu ja se tuntui kamalan epäkypsältä käytökseltä aikuisten taholta jo silloin. 

Vierailija
4/4 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:19"]Joo viittaat siihen yhteen tyyppiin. Mutta mitäpä tossa voi tehdä jos oma lapsi saa lapsen kuin olla tukena? Näyttää itsekin entiseltä teiniäidiltä, että olisiko kokemus taustalla että nuorena äitinäkin voi pärjätä etenkin kun suku on hyvin tukena? Tuskin työhönsä vaikuttaa millään tavalla. Itse sain esikoisen 18v:nä ja oma lapsi vain vuoden nuorempi tuota raskaana olevaa tyttöä joten karmealta tuntuu että noin nuori on raskaana. Mutta jos omalle lapselle kävisi noin niin olisin tukena. Minua painostettiin 17v raskaana okevana aborttiin vaikka lapsi oli toivottu ja se tuntui kamalan epäkypsältä käytökseltä aikuisten taholta jo silloin. 
[/quote]

Lisääkö tämän koulunkäyntiavustajan "iisi" suhtautuminen teiniraskauksia paikkakunnalla 12-15-vuotiaiden ikäryhmässä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä