Te joilla ei ole autoa, miten toitte vauvan synnäriltä kotiin?
Jos taksilla tai muulla autolla, oliko teillä turvakaukalo kuitenkin?
Kommentit (35)
Isovanhemmat haki. Oli turvakaukalo.
Lapsi tuli kotiin kantoliinassa ihan kävellen kun matka sairaalaan oli nii lyhyt. Toimisi myös vaunuilla ja esim bussilla jos ei vielä pysty tai jaksa kävellä. Taksiin tms muuhun henkilöautoon kyllä taitaa turvakaukalo olla pakollinen. Liekkö saisi sellaisen sairaalasta lainaan?
Miehen äiti haki ja otti mukaan turvakaukalon. :) Vaikka asuu n. 100 km päässä tuli silti viemään meidät kotiin. Takseissa ei kai ole turvakaukaloita, vaan sellainen pitää olla omasta takaa.
Käveltiin kotiin vaunujen kanssa. Turvakaukalokin meillä oli satunnaista taksilla ajelua varten.
Sisareni tuli hakemaan ja toi turvakaukalon mukanaan. Muuten olisin mennyt taksilla. Turvakaukalo kannattaa olla lapselle olemassa, sillä jos jatkossa tulee lääkärireissuja yms.. niin sitä tarvitsee.
Mummini haki meidät. Turvakaukalo oli.
Taksilla, ei ollut turvakaukaloa. Vauva oli mun sylissä takana :-)
Kaukalo kuitenkin hankittiin satunnaisia matkoja varten, kaksi kertaa sitä kai ehdittiin käyttää.
joo ostettiin kaukalo, taksilla tultiin
Mulle synnäriltä sanottiin, että takseilla on turvakaukaloita. Kun vaan "varaa" niin ottavat kaukalon matkaan. Ainakin tre
Ukin kyydillä. Jollei hän olisi tarjoutunut, olisimme ottaneet taksin tai ehkä kävelleet, jos sää olisi ollut lämmin ja kaunis. Oma turvakaukalo oli autossa.
Taksilla , turvakaukalo saatiin lainaksi miehen siskolta.
Ostettiin turvakaukalo ja tilattiin taksi
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 10:10"]
Mulle synnäriltä sanottiin, että takseilla on turvakaukaloita. Kun vaan "varaa" niin ottavat kaukalon matkaan. Ainakin tre
[/quote]
Näin minäkin olen kuullut. Taksia tilatessa voi kertoa erityistarpeistaan, jos on esim. paljon tavaroita tai vaikka koira mukana.
Taksilla, vauvakaukalo oli omasta takaa (lainassa kavereilta).
Postissa lähetin mutta menikin vahingossa rovaniemen kautta.