Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskausdiabeteksestä tietävät

Vierailija
10.09.2006 |

Kuulostaako oireet siltä, että verensokereissa olis jotain häikkää? Mulla on ollut reilun viikon joka päivä päänsärkyä. Särky häipyy välillä kokonaan välillä taas palaa. Samalla kun särky on pahimmillaan, niin tekee myös pahaa. Äsken kun söin 5 palaa suklaata niin vähän sen jälkeen sain tällaisen kohtauksen: Heikotti, tuli hikiaaltoja ja tuntui, että taju lähtee. Samalla myös päänsärky taas paheni. Makuulteenkaan ei heti helpottanut.

Raskausviikkoja 35 ja verenpaineet hyvät kotimittauksissa, joten raskausmyrkytyksestä ei ole kyse.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ainoa mistä sen huomas oli sokeri pissassa. Siksi tehtiin 2h rasitus ja kävin vielä sairaalan vuorokausikäyrällä. MUlla ruokavalio riitti hoidoksi ja terve poika syntyi normaalikokoisena rv 39+5 3460g.

Mutta tosiaan mulla ei oireillut mitenkään.

Vierailija
2/4 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireesi kuullostavat ennemminkin siltä, että verensokerisi on käynyt liian matalalla. Hyvin tyyppillistä on, että huimaa, viluttaa, päätä särkee ja ajatus kulkee takkuillen.

Pyydä neuvolasi th:lta verensokerimittari kotiisi, jolla voit mitata pari-kolme kertaa päivässä sokereitasi.

Terveisin Th

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin muutenkin raskausaikana söin usein, joten minun verensokerini eivät päässeet liian alas.

Vierailija
4/4 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis muuta kuin nuo " kohtaukset" ja pääkipu. Voiko sikiö kärsiä niistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi