Mieheni ei ole koskaan sanonut, että olen seksikäs tai kaunis.
Kommentit (30)
hmm, muistan kolme kertaa että mies on kehunut minua kauniiksi. silti suhteemme on hyvä ja rakastava. mieheni on huono kehumaan ja on sen myöntänyt itsekin. niinpä arvostan noita kolmea kertaa todella paljon, sillä tiedän sen olleen miehelleni vaikeaa.
en myöskään tarvitse mieheni kehuja pönkittämään itsetuntoani. tiedän etten ole mikään superkaunis, mutta ihan perusnätti kuitenkin. minulla on myös muita ominaisuuksia kuin ulkonäköni.
Ei joka päivä, mutta usein kuitenkin. En minä tykkäisi ihan päivittänkään kun sitten siltä vähän putoaa pohja... Alkaa kuulostaa vaan ystävällisyydeltä eikä aidoilta tunteilta ja kehuilta. Mies kun sanoo kauniiksi/seksikkääksi pari kertaa viikossa niin todella tarkoittaa sitä ja sen huomaa siitä miten hän sen sanoo.
Läskiksi vaan haukutaan. Enemmän tai vähemmän tosissaan.
Ap, kirjoita muistilapulle nuo sanat siis "seksikäs ja kaunis" ja kysy mieheltäsi onko hän samaa mieltä. Jos on teippaa se sänkysi yläpuolelle kattoon. Aina kun avaat aamulla silmäsi tiedät, että miehesi pitää sinua seksikkäänä ja kauniina :)
Jos miehesi ei ole samaa mieltä, voi olla hyvä istua alas keskustelemaan suhteen tulevaisuudesta.
Ei minunkaan mieheni. En edes odota häneltä mitään, meidän liitto on nykyään pelkkä parisuhteen irvikuva.
Voi, surullista :( Mun mies sanoo usein, ei nyt ehkä päivittäin, mutta hyvin usein silti :) Jopa nyt, kun olen ihan viimeisilläni raskaana jaksaa kehua kauniiksi, jopa seksikkääksi. :D Kun minä valitan turvonneita reisiäni, hän sanoo että tykkää muhkummasta, löytää kaikkialta jotain kaunista. :) Ehkä miehesi ei vain osaa kehua, kehutko sinä häntä?
Minä osoitan sen puristamalla perseestä. Joo, ja kyllä minuakin puristellaan joka paikasta ; )
Minun mieheni kehuu kyllä kauneuttani, mutta seksikkääksi hän ei ole minua ikinä sanonut. Mm. rinnoistani hän ei selvästikään pidä, kun ei niihin koske omasta halustaan (ovat liian pienet).
Up