Synnytys lähellä?
Alaselkä kipeytyi n. kahdeksan aikaan illalla ja tunti sitten alkoivat menkkamaiset kivut/supistukset jotka ovat kuitenkin enemmänkin epömiellyttäviä kuin oikeasti kipeitä. Rv 39+1 menossa siis. Onko samankaltaisia oireita ollut? Voiko enteillä synnytystä pian käynnistyväksi?
Kommentit (6)
Eipä tuohon kukaan osaa vastata. Erilaiset tuntemukset ja ihan kunnon supistelukin kun kuuluu loppuraskauteen ja voi jatkua viikkojakin päivittäin ilman että synnytys varsinaisesti käynnistyy. Eli ehkä tai ehkä ei :)
Mulla ollu viikkoja kovia menkkakipuja ja tälläkin hetkellä kärvistelen, lääkkeet ei auta. Ihan järkyttävä paine alaselässä ja mahassa, kauheet jomotukset.
Limatulppa tullu ulos ajat sitten, edelleen vauva vatsassa.
Rv 38+4 nyt ja viiden päivän päästä sektio, toivottavasti pysyy sinne saakka.
Tsemppiä, voi se sulla meinata synnytystä mut mulla ei ainakaan. Paitsi oon kyllä ollu viikon 3cm auki :D
Mulla alkoi synnytys just noin, tosin aamulla! Seuraavana aamuna olikin vauva sylissä :) tsemppiä!
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 02:27"]Mulla alkoi synnytys just noin, tosin aamulla! Seuraavana aamuna olikin vauva sylissä :) tsemppiä!
[/quote]
Millä viikoilla synnytit? Supistukset loppuivat päivän aikana ja selkäkipu laimeni päivän mittaan eli vielä on vauva kyydissä.. Toivottavasti ei ihan 42 viikolle mene. :(
-app
Jee, siltä kuulostaa, tsemppiä ja onnea sitten kun vauva syntyy!