Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei ole koskaan sanonut, että olen seksikäs tai kaunis.

Vierailija
06.02.2015 |

Onko sinun?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 22:20"]

Ap, kirjoita muistilapulle nuo sanat siis "seksikäs ja kaunis" ja kysy mieheltäsi onko hän samaa mieltä. Jos on teippaa se sänkysi yläpuolelle kattoon. Aina kun avaat aamulla silmäsi tiedät, että miehesi pitää sinua seksikkäänä ja kauniina :)

Jos miehesi ei ole samaa mieltä, voi olla hyvä istua alas keskustelemaan suhteen tulevaisuudesta.

[/quote]

Miksi alapeukkuja? Jos kumppani ei koe toista puoliskoa viehättävänä, eihän siinä ole järkeä olla yhdessä tuhlaamassa toisen aikaa... Huonon itsetunnon omaava ihminen tarvitsee kannustavan puolison.

t.12

Vierailija
2/30 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kertoo minun päivittäin että olen kaunis ja seksikäs, jopa silloin kun olin vielä 10kg painavampi (normaalipainoinen silti) enkä tuntenut oloani hyväksi. Itse kerron myös päivittäin hänelle kuinka komea on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mieheni välillä sanoo, ei joka päivä, mutta sopivasti :)

Vierailija
4/30 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et vaan oo sen mielestä semmonen miehesi mielestä.

ei rakkaus kato noita piireitä.

Vierailija
5/30 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et vaan oo sen mielestä semmonen miehesi mielestä.

ei rakkaus kato noita piireitä.

Vierailija
6/30 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ei ole miestä, on kyllä vuosia sitten ollut ja kyllä hän usein sanoi että olen kaunis ja seksikäs, ehkä liiankin usein kun se alkoi tuntua kaurapuurolta, toivottavasti miehesi saa sinut edes tuntemaan kauniiksi ja seksikääksi ilman sanoja.

Vierailija
7/30 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan sanonut yhtään mitään ulkonäöstäni.

Vierailija
8/30 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi miehen pitäisi olla usein sanomassa sinua seksikkääksi ja kauniiksi?

vaikka mies ei mitään ulkonäöstäsi sanokaan, niin ei pelkästään se tarkoita sitä että miehesi ei tykkää sinusta. jos miehesi ei tuntisi rakkautta sinua kohtaan niin miehesi olisi todennäköisesti jättänyt sinut ajat sitten tai ei olisi koskaan edes ryhtynyt parisuhteeseen sinun kanssasi, ei välttämättä haluaisi edes koskeakaan sinua. pelkän p**lun takia ei mies yleensä lähde parisuhteeseen.

taitaa naiset keskittyä hieman liikaa omien ulkonäköjensä ajatteluun. naisen persoonallisuus parisuhteessa on paljon tärkeämpi useimmille miehille ja jos naisen persoonallisuus on huono niin siinä ei naisen mahdollisesti huippukaunis ulkonäkökään paljoa auta, ainakaan pidemmän aikaa.

Vierailija
9/30 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 01:11"]miksi miehen pitäisi olla usein sanomassa sinua seksikkääksi ja kauniiksi?

vaikka mies ei mitään ulkonäöstäsi sanokaan, niin ei pelkästään se tarkoita sitä että miehesi ei tykkää sinusta. jos miehesi ei tuntisi rakkautta sinua kohtaan niin miehesi olisi todennäköisesti jättänyt sinut ajat sitten tai ei olisi koskaan edes ryhtynyt parisuhteeseen sinun kanssasi, ei välttämättä haluaisi edes koskeakaan sinua. pelkän p**lun takia ei mies yleensä lähde parisuhteeseen.

taitaa naiset keskittyä hieman liikaa omien ulkonäköjensä ajatteluun. naisen persoonallisuus parisuhteessa on paljon tärkeämpi useimmille miehille ja jos naisen persoonallisuus on huono niin siinä ei naisen mahdollisesti huippukaunis ulkonäkökään paljoa auta, ainakaan pidemmän aikaa.
[/quote]

Ihana vastaus. Ja varmasti hyvin totta ainakin useimpien miehien kohdalla. Ei ne sanat, vaan teot.

Vierailija
10/30 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti ollut aika kaunis aikaisemmin, mieheni ei ole erityisen komea. Kun tapasimme, ei tarvittu sanoja. Kun menimme naimisiin, hän sanoi sen kerran. Ja sitten ei enää mitään. En tiedä, mitä hän oikeasti ajattelee. Joskus kiertoteitse, puhuessamme jostain asiaan liittyvästä, tai jonkun toisen sanomasta, hän toteaa, että niin hänenkin mielestään, olen yhä kaunis. Mutta itse hän ei sitä sano, vaikka tietää, että sitä juuri janoaisin. Että joku, ja mielellään juuri mieheni,  joskus sanoisi suoraan, niin että siitä voisi oikeasti nauttia. Olisi se vaan hienoa...

Vierailija
11/30 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä.

Vierailija
12/30 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvisko sen alkaa valehteleen?

Vierailija
13/30 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs ihanaksi, hyvännäköiseksi,...

Vierailija
14/30 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et ole? Haluaisitko, että se valehtelee päin naamaa?

Vierailija
15/30 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatat olla sitä jonkun muun mielestä :) onneks on muitakin ku oma ukko.

Vierailija
16/30 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Joka päivä. Itsekin kehun miestäni usein :)

Vierailija
17/30 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikinen päivä! Miten olet päätynyt tuollaiseen suhteeseen???

Vierailija
18/30 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 21:50"]Joka ikinen päivä! Miten olet päätynyt tuollaiseen suhteeseen???
[/quote] huono itsetunto. Ap

Vierailija
19/30 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minunkaan. Muutama vieras kyllä. Itsetunto siltä osin aika nollilla.

Vierailija
20/30 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina aamuisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän