Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieni blogivisa:

Vierailija
06.02.2015 |

Mikä blogi?

1. Meneillään on aina uusin dieetti, joskaan kukaan ei pysy perässä, mikä niistä. Dieetit perustuvat esim. veriryhmiin, luolamiehiin tai välittäjäaineisiin, eivät kuitenkaan liikuntaan tai siiderin litkimisen lopettamiseen. Dieeteistä huolimatta tuloksia ei ole tullut vuosiin.

2. Blogissa on viimeiset kolme vuotta jauhettu meneillään olevista yliopisto-opinnoista, jotka eivät kuitenkaan ole vielä päässeet alkamaan. Viimeisen tiedon mukaan kauppatieteen maisteriksi voi päätyä puolivahingossa pääsemättä yliopistoon lainkaan sisään.

3. Sisältö painottuu pääasiassa siihen faktaan, että bloggaaja asuu Katajanokalla.

4. -----||------ ...Ullanlinnassa.

5. Raha-asiat huolettavat kovasti ja usein. Se ei kuitenkaan näy blogin kulutushysteriassa. Valitettavasti ilmaistavaraa lähettävät lähinnä purukumia, suihkusaippuaa, farkkuja tai kynsilakkoja tarjoavat firmat, niistä ei ole vuokranmaksuun eikä isänpäivälahjaksi.

6. Bloggaaja on esitellyt kotinsa, alusvaatteensa, elämäntilanteensa, sukujuhlansa, sisustuksensa, lapsensa vauva-ajan ulkomailla, harrastuksensa, raskausvaivansa, haaveensa ja tunteensa tuhansien naama- ja vartalokuviensa kera. Etunimi on top secret.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6. Kaitaliina

Vierailija
22/37 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. Kaikki mitä rakastin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä rakastin on väärin.

Entäs ykkönen?

Vierailija
24/37 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Arvatkaa vaan harmittiko, kun sitten kun me oli otettu niist ne viiskyt kuvaa eri kulmist niin se kana oli ihan kylmää ja muutenki me saatiin siit salmonella ja pytty raiku. "

:DDDD

Vierailija
25/37 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 21:28"]"Arvatkaa vaan harmittiko, kun sitten kun me oli otettu niist ne viiskyt kuvaa eri kulmist niin se kana oli ihan kylmää ja muutenki me saatiin siit salmonella ja pytty raiku. "

:DDDD

[/quote]

Musta oli muuten hyvä mutta tämä meni vähän huonon huumorin puolelle! Toisaalta oon ollu aika takakireellä tuulella tänään

Vierailija
26/37 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on 1.?

Vierailija
27/37 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anniina's Diary tuli ensimmäisenä ykkösestä mieleen mut voin olla väärässä.

Vierailija
28/37 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 21:45"]

Tänään on ollut ankea ja musta päivä. Olen vain itkenyt, niin moni on kertonut minulle että olen ruma ja arvoton ihminen. Mun Helsinkivisiitti on venähtänyt kahteen kuukauteen, Lahdessa mua vaan kiusataan. Helsingissä en ole niin yksinäinen, Helsingissä kukaan ei tunne mua. Mulla on ainakin kaksi kaveriakin täällä! Jokeritkin on Helsingistä. En pidä mistään muusta niin paljon kuin jääkiekosta. Paitsi HIFKistä, se on homojen joukkue. Ainakin kaikki kaksi, en tiedä onko mulla enempää.Kaikki masentaa mutta en ole masentunut. Masennus on luuserien tekosyy. Mähän en ole mikään luuseri. Ei vaan huvita postata, kaikki vihaa mua. Tunnen olevani nyt huono kirjoittaja koska olen saanut palautetta ja loukkaantunut siitä. Haluaisin käyttää asukuvien puutetta tekosyynä, mutta en viihdy kameran edessä. Mä olen ruma, ja jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä. Jokainen saa pitää mua rumana. En ihmettele. En edes tiedä miksi julkaisen aina välillä asukuvia, ne kun ei ole mun juttu. Tänään aion viettää iltani keittiössä ja syödä hyvää mutta terveellistä mc and cheeseä, Chicagon kansallisruokaa. Vain 1400 kaloria annoksessa! Painan 70 kiloa, mutta vaatekokoni on silti 36 eli en ole lihava. Löysä saa olla!

[/quote]

Kuka tää on?

Vierailija
29/37 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassiseen toimistopukeutumiseeni kuuluvat niin ballerinat kuin korkkarit. Tämänkin viikon olen tosin viettänyt vuoteen omana harmillisessa pikku flunssassa. Toivottavasti ehdin pian postata sisustustuotteista, joilla tuon keväisempää ilmettä korkeakattoiseen yksiööni. Ainakin vaihdan mustavalkoiset tuoksukynttilät rohkean beigeihin.

Vierailija
30/37 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
31/37 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:02"]

Miten jengin juhannus meni? Tässä pientä läppää meidän mittmaarist.

Aamulla sniikattiin ittemme yhtaikaa kylppäriin harjaamaan legoja ja sen jälkeen istuttiin meidän kliiniseen keittiöön syömään täydellisesti aseteltuu aamupalasafkaa. Greipin puolikas, kaurapuuro Eva Solon kulhoist ja levoton määrä kaikkee lisäravinnehässäkkää katos tuulen suojaan meidän siinä samalla snadisti riidellessä. Mut minkä teet, vaimo oli laittanut meitsin lusikan 0.55 milliä liian vasemmalle kulhosta ja se ei vaan ollut visuaalisest kaunist kateltavaa. Vai mitä jengi on mieltä täst?

No, me kuitenkin saatiin ittemme ja kamat meitsin pakuun ja lähdettiin ajamaan kohti Mutsii ja huvilaa. Vaimo hoilas levottomana radion mukana ja me saatiin pienimuotoinen kränä aikaiseksi siitä, että onko Antti Tuiskun Peto on irti -biisi parempi kuin Niko Saarisen Nuori ja Villi? Meitsi itse asias on sitä mieltä, että kumpiki on toistaan huonompii. Kuuntelenhan vaan sellasii örinäbändei, joist teil lukijat ei oo hajuukaan.

Siin matkalla tuli kyynel silmään kun mietittiin Jarnoa, joka ei oo meidän keskuudes, vaan huitelee maailmalla. Jarno, My bro. Harmitti myös vietävästi vielä se mielikuva, must ja vaimost harjaamas meidän hampaita sinivalkoisilla muovisilla Oral-B-hammasharjoil. Se ei ollu nättii! Miksei Eva solo tee hammasharjoi harjatust teräksest?

Matkal kurvattiin hetkeks Essol tankkaamaan auto ja pakko sanoo, että mesta oli kohtalaisen ghetto asfalttiviidakko. Jengi tsiigas törkeesti mun tatskattui käsivarsii ja me mietittiin vaimon kaa, että tuleeko meistki isoina tollanen samanlaiset tuulipuvut -pariskunta? Mitä jengi luulee, tuleeks meist? Ehkä, jos Eva Solo tekee joskus tuulipuvut harjatust teräksest, mut muuten neva.

Mut  me jatkettiin matkaa snadin tauon jälkeen ja pian mutsi oottiki meit johuvilan rappusil suu levees virnees ja itseasas nauroi taas jollekin ja me oltii vaimon kanssa laitettu kameraan jo oikeet asetukset, et se voi ottaa meist halipusukuvii kun me ihan rennost ja spontaanist hellitellään toisiimme koivujen katvees ja imeskellään heinää. 

[/quote]

anna ja sebastian x)

Vierailija
32/37 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ettiny tätä!

Vierailija
33/37 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/37 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. Blogissa on viimeiset kolme vuotta jauhettu meneillään olevista yliopisto-opinnoista, jotka eivät kuitenkaan ole vielä päässeet alkamaan. Viimeisen tiedon mukaan kauppatieteen maisteriksi voi päätyä puolivahingossa pääsemättä yliopistoon lainkaan sisään

:D

Vierailija
35/37 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kudos palstan omalle Sebu-imitaattorille. Hauska!

Vierailija
36/37 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

täh

Vierailija
37/37 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4. Alexa?

Muihin en keksi :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän