Huokaileeko teidän muidenkin miehet sairastaessaan?
Meillä mies nyt vatsataudissa kolmatta päivää. Minä nukuin viime yön sohvalla, jotta hän saa rauhassa huilata makkarissa ja katsoa leffaa vaikka keskellä yötä, jos ei uni tule.
Yöllä havahduin lukuisia kertoja, kun mies kulki olohuoneen läpi vessaan. Kertaakaan hän ei huokaillut tuskissaan, käveli vain ohi kun luuli, että nukuin. Makkaristakaan ei kuulu normaalia hengitystä kummempaa.
Teatraalinen tuskankorina kaikuu samantien, kun piipahdan makkarin ovelle kyselemään saisiko olla jotain. Sama syvä, tuskainen huokailu alkaa heti, kun olen näköpiirissä matkalla vessaan.
Näen ja kuulen kyllä, että hän on huonovointinen. Ihmettelen vaan, miten sitä yöllä pystyy kävelemään kylppäriin ilman kaikkea tätä dramatiikkaa.
Kohtalotovereita?
Kommentit (6)
Minun miehelläni oli aikanaan vähän samanlaisia eleitä. Mutta kun en ollut huomaavinanikaan, alkoi sairastaa "asiallisemmin". Joskus viitsin ruveta hoivaamaan, joskus en.
Itse haluan aina sairastaa yksin ja rauhassa ilman ketään näköpiirissä.
Kai siina huokailuttaa kun on sairas ja sitten vielä vaimo kiusaa samalla.
Jos on yön rampannu vessassa, ei ihme, että seuraavan iltana huokailee… Moni huokailee sairastaessaan, kun joutuu puhumaan. Kestää kivut ja tukalan olon hiljaa, mutta kun joutuu puhumaan niin joutuu keskittym—n kahteen asiaa. ja huokailu voi tulla tahtomattakin tai vain sitten väsymyksestä asiaan.
Normijärkinen ymmärtäisi tämän. Jotkut miesvihaajat eivät näemmä ole normijärkinen tai ymmärrä tätä.
Kyllä huokailee ja valittaa aijaijai…..kun on tuskallistaaaaaaaahhhhh……
Miehet on äitiensä lellimiä ikuisia vauvoja.