Miehen mielestä olen maho, kun ei ekalla kierrolla tärpännyt
Olemme molemmat 37-vuotiaita ja meillä on kaksi aivan pientä lasta ja olisimme vielä toivoneet saavamme kolmannen lapsen. Kuopus on nyt 11 kk ja osittaisimetyksellä. Kuukautiskieto käynnistyi viime joulukuussa eli nyt on kolmas kierto meneillään ja kokeilimme viime kierrossa ekaa kertaa ilman ehkäisyä, josko olisi tärppäisi ja tulisin raskaaksi. No ei tärpännyt, mistä mies suuttui ja alkoi sanoa minua hedelmättömäksi ja mahoksi jne. sekä alkoi väläytellä eron mahdollisuutta. Ainakaan kannustava hän ei ole pätkääkään. Tekisi niin mieli tosiaan erotakin hänestä hänen tietyn asenneongelmansa takia, mutta tässä iässä sitten varmaan jäisi tosiaan se kolmas lapsi saamatta, sillä en enää ehtisi tavata ketään mukavampaakaan. Vaikea dilemma. Mitä tekisit tilanteessani?
Kommentit (10)
En ainakaan lasta tuollaisen miehen kanssa.
Älä nyt ainakaan enää lapsia tee tuolle miehelle. Millainen mies haukkuu vaimoaan mahoksi? Voi hyvä luoja..
Kuulostaa varsinaiselta saaliilta tuo sinun miehesi...
Älä nyt ainakaan vapauta tuollaista äijää meidän muiden kiusaksi. Pidä tiukasti kiinni vaan, vaikutatte unelmaparilta.
[quote author="ExoPol" time="06.02.2015 klo 19:17"]
Älä nyt ainakaan enää lapsia tee tuolle miehelle. Millainen mies haukkuu vaimoaan mahoksi? Voi hyvä luoja..
[/quote]
Ei kolmas lapsi pelasta tilannetta. Mies on ääliö.
VITSI: Sano, että HÄN on varmaan hedelmätön, koska ei ole muidenkaan lasten isä :)
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 19:04"]
Olemme molemmat 37-vuotiaita ja meillä on kaksi aivan pientä lasta ja olisimme vielä toivoneet saavamme kolmannen lapsen. Kuopus on nyt 11 kk ja osittaisimetyksellä. Kuukautiskieto käynnistyi viime joulukuussa eli nyt on kolmas kierto meneillään ja kokeilimme viime kierrossa ekaa kertaa ilman ehkäisyä, josko olisi tärppäisi ja tulisin raskaaksi. No ei tärpännyt, mistä mies suuttui ja alkoi sanoa minua hedelmättömäksi ja mahoksi jne. sekä alkoi väläytellä eron mahdollisuutta. Ainakaan kannustava hän ei ole pätkääkään. Tekisi niin mieli tosiaan erotakin hänestä hänen tietyn asenneongelmansa takia, mutta tässä iässä sitten varmaan jäisi tosiaan se kolmas lapsi saamatta, sillä en enää ehtisi tavata ketään mukavampaakaan. Vaikea dilemma. Mitä tekisit tilanteessani?
[/quote] törkeesti sanottu, itse löysin elämäni miehen n 38 vg js sain vauvvan yli 40 v.
Mitä vittua? Ällöttävä mies. Kuinka monella ylipäätään tärppää eka kierrosta..
On kyllä sen sortin vajakki tuo ap:n ukko, että en haluaisi olla tuollaisen äijän ystävä, sukulainen ja vähiten puoliso.
Juttele kovaan ääneen kavereillesi, anopille ym tutuille puhelimessa, että miehesi mahtaa olla tuhkamuna:)
Laittaisin miehen lukemaan dokumentteja aiheesta kuinka monella parilla tärppää ekasta tai tokasta kierrosta. Miksi olisi sinun syysi ettei raskaus alkanut?