Elämäsi tärkeimmät ja kauneimmat hetket?
Mitkä ovat olleet elämäsi tärkeimpiä ja kauneimpia hetkiä tähän mennessä?
Usein sanotaan, että suuret saavutukset -- kun ne saavutetaan, ne ei olekaan niin tärkeitä. Tärkeitä hetkiä on kuulemma pienimmät ja yksityisemmät hetket arjessa... Mitkä ovat olleet niitä teidän hetkiä?
Kommentit (3)
Oppikouluun pääsy kun kukaan ei ollut luullut että pääsisin. Rippijuhla. Yo-juhla. Valmistautuminen yliopistosta. Häät. Lapsen syntymä. Toisen lapsen syntymä. Kolmannen lapsen syntymä. Eka työpäivä kotiäitielämän jälkeen. Ero, kun tajusin että pärjään taloudellisesti(kin) ilman exääni. Lastenlasten syntymät. Äitini 85-vuotispäivä. Omat upeat, lämpimät, lasteni ja (salaa) sisarusteni järjestämät 60-vuotissyntymäpäiväni.
Mitään en enää kaipaa. Kaikki on hyvin!
Molempien lasteni syntymä. Sitä ei ohita mikään. Ehdottomasti numero yksi.
Nykyisen työpaikkani varmistuminen. Siitä on nyt kuusi vuotta kun tätä hain, suuri epäilys rinnassa mutta se hetki kun sain tietää että paikka on minun! Tunnen olevani etuoikeutettu, silloin ei edes oikein tajunnut että totta se on.
Nämä kaksi asiaa ylivoimaisesti parhaat.
Kun äiti sanoi, että ottaisi kaiken kipuni itselleen jos vain voisi ja se auttaisi minua.
Kun ystävä purki sydäntään ja itki keskellä yötä kadulla minua halaten ja tuntui, että oli tärkeää, että olin vain siinä hänen tukenaan.
Kun mies vastasi kosintaani kyllä.
Esikoisen ensimmäinen hymy.
Myös esimerkiksi joulu perheen kesken 2019 oli todella poikkeuksellisen lämminhenkinen ja mukava.