Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei, miesflunssa tulossa kotiin.

Vierailija
06.02.2015 |

Tästä tulee pitkä ja raskas viikonloppu...

"Köhköh, en kestä.... Siis mun päähän sattuu niiiin paljon... Snifsnif kuolenkohan mä tähän... Mä en kyllä nyt pysty nouseen tästä ylös, voitko vähän pöyhiä mun tyynyä... Ei mä en kestä... Köhköh yhy yhy snif"
Ja kaikki ruikutukset siihen päälle.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 13:30"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 13:17"]

Kun mies on sairas , niin se on kyllä ihan oikeasti kuoleman sairas.

[/quote]

Jaa, no miksei se sitten yleensä joudu sairaalaan ja teholle?

Miesflunssa on ihan samanlainen kuin naisflunssakin, mutta nainen ei useinkaan malta eikä pysty hautautumaan viikoksi sängyn pohjalle, koska jonkun täytyy hoitaa kotityöt, lapset ym. Moni yksin asuva mies todennäköisesti jättää ne kotityöt yksinkertaisesti tekemättä tai kutsuu äitinsä tai tyttöystävänsä apuun.

Tosi vaikee uskoa, että miesflunssa tosiaan olisi normiflunssaa rankempi tauti, jos kuumetta on saman verran ja oireet samat. Mies vain yksinkertaisesti hyytyy sängyn pohjalle eikä pääse sieltä ylös ennenkuin tauti on selätetty. Pikku nuhassa hän ehkä kykenee töihin.
[/quote]
testosteroni tekee nuhasta pahemman , mun isä sano näin

Vierailija
2/37 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 16:43"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 13:30"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 13:17"]

[/quote]

Miesflunssa on ihan samanlainen kuin naisflunssakin, mutta nainen ei useinkaan malta eikä pysty hautautumaan viikoksi sängyn pohjalle, koska jonkun täytyy hoitaa kotityöt, lapset ym. Moni yksin asuva mies todennäköisesti jättää ne kotityöt yksinkertaisesti tekemättä tai kutsuu äitinsä tai tyttöystävänsä apuun.

Tosi vaikee uskoa, että miesflunssa tosiaan olisi normiflunssaa rankempi tauti, jos kuumetta on saman verran ja oireet samat. Mies vain yksinkertaisesti hyytyy sängyn pohjalle eikä pääse sieltä ylös ennenkuin tauti on selätetty. Pikku nuhassa hän ehkä kykenee töihin.
[/quote]
testosteroni tekee nuhasta pahemman , mun isä sano näin
[/quote]
Isäsi on varmaan viisas mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 17:43"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 16:43"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 13:30"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 13:17"] Kun mies on sairas , niin se on kyllä ihan oikeasti kuoleman sairas. [/quote] Jaa, no miksei se sitten yleensä joudu sairaalaan ja teholle? Miesflunssa on ihan samanlainen kuin naisflunssakin, mutta nainen ei useinkaan malta eikä pysty hautautumaan viikoksi sängyn pohjalle, koska jonkun täytyy hoitaa kotityöt, lapset ym. Moni yksin asuva mies todennäköisesti jättää ne kotityöt yksinkertaisesti tekemättä tai kutsuu äitinsä tai tyttöystävänsä apuun. Tosi vaikee uskoa, että miesflunssa tosiaan olisi normiflunssaa rankempi tauti, jos kuumetta on saman verran ja oireet samat. Mies vain yksinkertaisesti hyytyy sängyn pohjalle eikä pääse sieltä ylös ennenkuin tauti on selätetty. Pikku nuhassa hän ehkä kykenee töihin. [/quote] testosteroni tekee nuhasta pahemman , mun isä sano näin [/quote] Isäsi on varmaan viisas mies.

[/quote]

Juu juu, usko aina isääsi :D

Vierailija
4/37 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesflunssa on eniten korvien välissä. Terveisin Tätä 14 vuotta seurannut.

Vierailija
5/37 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mr miesflunssa ei ole edes mitenkään räkäinen tai kuumeinen, kurkku ja pää on kuulemma kipeät. Silti on täysin toimintakyvytön, on maannut koko päivän sikiöasennossa sohvalla suu mutrulla. En nyt tahtoisi mitenkään vertailla kipuja, mutta mulla on käsi kipsissä, ja joudun nyt hoitamaan yksin lapsen ja kotihommat. Voi jumalauta.

Vierailija
6/37 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Ainoa tauti joka on mut saanut yhtä lamaantuneeksi kuin miehen joka ikisen nuhaflunssan aikana oli norovirus. Silloin ei jaksanut kuin oksentaa ja nukkua. 

Mutta on se oikeesti saatana, ettei aikuinen kuumeeton mies jaksa laittaa kuppiaan edes tiskialtaaseen koska nuha, nyyh. 

Vierailija
7/37 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei naiset yleensä PYSTYY hoitamaan mahataudissakin lapset. Ja kovassa kuumeessa.
Nimimerkki :kokemusta on.

Vierailija
8/37 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 18:06"]

Hei naiset yleensä PYSTYY hoitamaan mahataudissakin lapset. Ja kovassa kuumeessa. Nimimerkki :kokemusta on.

[/quote]

Niin, yleensä. 

Oon mäkin hoitanut vaikka missä tilassa mutta se noro veti mut niin sängyn pohjalle etten pysynyt edes hereillä, onneksi mies oli sairastamisen ajan terve. 

Vierailija
9/37 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain yksi monista keinoista saada naiset tekemään kaiken kotona ja parhaimmassa tapauksessa saa vielä ylimääräistä palvelua piialta silittelyjen, hieronnan ja ylimääräisten herkkujen muodossa. Ja akathan palvelee ja heille riittää palkkioksi hienoinen ylemmyydentunne, kun voi pitää miestään suurena lapsena. Tasa-arvoinen suhde, mun karvainen perse. Useimmat parisuhteet nyt vain perustuvat vallankäyttöön ja hyväksikäyttöön.

Vierailija
10/37 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama. :D

Vierailija
11/37 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 18:06"]Hei naiset yleensä PYSTYY hoitamaan mahataudissakin lapset. Ja kovassa kuumeessa.
Nimimerkki :kokemusta on.
[/quote] ja piti vielä sanoo et pieniä lapsia.

Vierailija
12/37 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 17:48"]Miesflunssa on eniten korvien välissä. Terveisin Tätä 14 vuotta seurannut.
[/quote]
Tämä! Vaimolle ruikutetaan ja ollaan niin ressukkaa, sitten joku kaveri soittaa niin puhelun mittainen ihmeparantuminen. Paras mitä olen kuullut oli, kun mies puhelimeen sanoi miltei tavallisella äänellä: "heh joo ei täs mitään, vähän nuhaa meinaa olla.." Mulle juuri aikaisemmin kertoi lähestyvistä taivaanporteista tms.

Vierailija
13/37 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi miesflunssa on tarttunut vaimooni noista kuvauksista päätellen.

Vierailija
14/37 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
15/37 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Must on ehkä paras, kun mies sen jälkeen, kun oli lähtenyt toisen eukon kanssa "uutta elämää rakentamaan", niin alko sairastututtuaan miesflunssaan ruikuttaan mulle, et oon epäempaattinen, kun en ottanut sen kummemmin kantaa hänen flunssaansa, kun totesin, että hoidan sitten lapset (vaikka oli hänen vuoronsa). Ei ilmeisesti viitsi vielä uudelle naiselleen miesflunssaisena esiintyä. En tiedä, odottiko, että riennän hänen luokseen häntä hoitelemaan kaiken jälkeen. Huoh, onneks ei tarvii enää miesflunssia enää katella. Ite ei kerkee mitään flunssia sairastellakaan, kun on sekä talous että arki tässä pääosin yksin pyöritettävänä.

Vierailija
16/37 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/37 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herrajumala mitä vauvoja teillä on miehinä :D Oma mies, ja iskänikin, eivät kovastikaan sairastuessaan suostu millään uskomaan olevansa kipeitä. Vasta kun kuumetta alkaa olla 39 niin levähdetään. 

Vierailija
18/37 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 13:17"]

[/quote]

Vierailija
19/37 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että meillä kans. Kauhee valitus kun kolottaa sieltä ja täältä mutta ei voi lääkettä ottaa ettei olo vaan paranis! Huoh..ihana viikonloppu tulossa!

Vierailija
20/37 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkoi tuo jo eilen.  Vaikeaa on sitä kestää, varsinkin kun itsellä on naisflunssa (=kova flunssa ja kaikki kotityöt ja lastenhoidot päälle).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä