Olen 180cm ja 98kg nainen. Mitä mieltä?
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 16:04"]
Mittani ovat 114/85/120.
[/quote]
Olet mies!
Oksettava läski olet. Turha elää itsepetoksessa.
180cm ja 65kg nainen on melko ok jos on liikunnallinen eikä laihaläski. Muuten pituus miinus 110-120 on aina sopiva paino naiselle, jos haluaa näyttää terveeltä ja hoikalta.
Yli metrin tissit O.O Kyllä kelpaa.
mittojen perusteella kuulostaa että olet tiimalasivartaloinen, muodokas nainen! Ei mitkään pallo todellakaan, varmaan kuumaa tavaraa :)
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 18:36"]Oksettava läski olet. Turha elää itsepetoksessa.
180cm ja 65kg nainen on melko ok jos on liikunnallinen eikä laihaläski. Muuten pituus miinus 110-120 on aina sopiva paino naiselle, jos haluaa näyttää terveeltä ja hoikalta.
[/quote]
168-120=48. Näyttäisin anorektiselta.
Olen mies ja pidempi kuin AP, mutta silti 30 kiloa kevyempi (ja juuri ajattelin että itsestäkin joutaisi pari kiloa ylimääräistä treenata pois) :D
Että ajattelisin: laihikselle ja äkkiä!
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 18:17"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 16:24"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 16:11"] [quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 16:09"]vau! veikkaan että olet muodokas, muttet pyöreä/lihava. itse olen 180 cm ja 82 kg ja todella hoikka, vaikka BMI sanookin muuta :) [/quote] uskon sen. Olin joskus hieman alle 80kg ja silloin ihmiset valittivat minun olevan liian laiha. [/quote] heheh, mitä kimppa-itsepetosta. Olen 182 cm ja 63 kg eikä kukaan koskaan ole sanonut minulle, että olen liian laiha. 20 kiloa painavampi ei tosiaan ole mikään hoikka... [/quote] Sussa on ihme vikaa jos tuolla pituudella et ole sairaalloisen näköinen!
[/quote]
Normaali painoindeksi = sairaan näköinen? :D
Ei hyvää päivää, länsimaissa ihmiset ovat niin tottuneet läskeihin että normaalipainoiset ihmiset alkavat näyttää omituiselta. Vastaavasti samanpainoinen aasialainen näyttää punkerolta meidänkin silmiin, sillä lihavia aasialaisia näkee harvoin.
Lyö kusipääukkoja turpiin minun puolestani- olen itse sintti :) Minulla on iso ukko, joka tarviis hoitelua, on paskapää :)
Jos on tiukkaa lihasmassaa niin hyväksytään. Muuten ei hyväksytä.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 18:17"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 16:24"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 16:11"] [quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 16:09"]vau! veikkaan että olet muodokas, muttet pyöreä/lihava. itse olen 180 cm ja 82 kg ja todella hoikka, vaikka BMI sanookin muuta :) [/quote] uskon sen. Olin joskus hieman alle 80kg ja silloin ihmiset valittivat minun olevan liian laiha. [/quote] heheh, mitä kimppa-itsepetosta. Olen 182 cm ja 63 kg eikä kukaan koskaan ole sanonut minulle, että olen liian laiha. 20 kiloa painavampi ei tosiaan ole mikään hoikka... [/quote] Sussa on ihme vikaa jos tuolla pituudella et ole sairaalloisen näköinen!
[/quote]
No en todellakaan ole sairaalloisen laihan näkönen, tissit on 70E ja ihan hyvä persekin vielä. Ja olen jo yli 40 v ja aina ollut näissä mitoissa.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 17:45"]
Täällä ei taija tyypit tajuta, että lihas painaa aika paljon läskiä enemmän. Painoindeksi siis valehtelee hirveen helposti tosi paljon. Omalla kohalla 175/70, eli BMI 23 (18,5-25 = "normaalialue") ja läskiä on näkyvästi, vaikkei toki ihan älyttömästi. Muutamalla kaverilla 10+ kiloo enemmän painoo ja vähän vähemmän pituutta, muttei läskiä missään.
En ymmärrä miks tämmösiä pitää etes kysellä, jos on tyytyväinen ite. Ja jos kysyä pitää, niin kuva kehiin (etes esimerkkikuva kehotyypistä, ei tarvii olla omakuva).
terkuin mies-32
ps. Niitä kuvia voi katella vaikka tuolta http://www.mybodygallery.com/-sivustolta.
[/quote]
Ojjumankauta, mitä PLÖTSÖJÄ! Big fat mamas! U-ou!
Niin siis 98 kiloinen ei ole koskaan hoikka jollei pituutta ole yli 210 cm. Läski mikä läski, on tytöillä kadonnut todellisuudentaju tyystin.
Linkkaappas ap kuvasi siitä hoikasta vartalostasi, menee useampi kuukausi ennen kuin saisit sellaisen otetuksi.
Riippuu tosiaan kehon koostumuksesta. Tunnen ihmisiä, jotka ovat aivan linnunluisia ja pikkuruisia rangaltaan, mutta päällä on 10 kg löysää läskiä ja aika pullavalta näyttää. Sitten on sellaisia pitkiä, leveäharteisia ja -lanteisia naisia joilla on lihaksikkaat reidet ja peppu, voivat painaa yllättävän paljon ja silti ylimääräistä rasvaa ei ole. Ja sitten on näiden välimuotoja.
Mikään riuku noilla mitoilla ei voi olla, se on varmaa, mutta näyttävä ja muodokas leidi kylläkin ;)
Mun mielestä kuulostaa ihan hyvältä
Mä olen 183/76 nainen. Tästä se lukema alkaa kasvamaan, olen raskaana
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 19:28"]
Riippuu tosiaan kehon koostumuksesta. Tunnen ihmisiä, jotka ovat aivan linnunluisia ja pikkuruisia rangaltaan, mutta päällä on 10 kg löysää läskiä ja aika pullavalta näyttää. Sitten on sellaisia pitkiä, leveäharteisia ja -lanteisia naisia joilla on lihaksikkaat reidet ja peppu, voivat painaa yllättävän paljon ja silti ylimääräistä rasvaa ei ole. Ja sitten on näiden välimuotoja. Mikään riuku noilla mitoilla ei voi olla, se on varmaa, mutta näyttävä ja muodokas leidi kylläkin ;)
[/quote]
98 kiloisessa naisessa on läskiä jo varmasti ja paljon, siitä todellisuudesta ei pääse eroon millään, sellainen on pakostakin läski. Jos nainen 98 kilon massalla ei omaisi läskiä, niin hän olisi todellinen lihaskimppu, hieman kuin huippuunsa treenattu kehonrakentajamies!
jopas on äkäisiä viestejä. taisi ap osua hermoon. lyhyet miehetkö siellä katkerina vittuilee?
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 16:04"]
Mittani ovat 114/85/120.
[/quote]
Reisiesi välissä olisi varmasti hyvä olla:)