Rapsuta miestäsi nyt leuan alta. Miten hän reagoi
Kommentit (36)
Ompa teillä tylsiä miehiä.. "Ööh?" "No?" "Mitä?" Tulee mielee et kattoo vaa teil sillee "just.. Voitko lopettaa" oma mies ainaki tekee kans sen et oikee nostaa leukaa ja välil pyytääki rapsuttaa ku parta kutii :)
Ollaan vielä sängyssä loikoilemassa, mies nukkuu ja minä kännykällä av:ssa.Rapsutin leuan alta ja mies hyrisee ja käpertyi sikiöasentoon, onkohan se kissan ja miehen risteytys ?!
Toinen vielä nukkuu ja päästi epämääräisen äännähdyksen "möäääääährhrrff" ja käänsi päätä.
Hymyili. :) Meillä on tapana tehdä tällaisia pelleilyjuttuja muutenkin, joten ei yllättynyt.
väänteli naamaansa ja heilutti päätään liioitellusti rapsutuksen tahtiin
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 11:14"]
[quote author="daimi" time="07.02.2015 klo 11:09"]Makaamme vielä tässä sängyssä, minä lueskellen av:tää, mies nukkuen. Rapsutin niin raotti vähän silmiä, hymyili, rapsutti minua hetken reidestä, käänsi kylkeä ja nyt kuuluu taas tuhina :P [/quote] Av:tää?
[/quote]
Joo pahoittelen kovasti, että tällä padilla kirjoittaessa tekstejä "korjataan" automaattisesti, tarkoitin av:tä. Jos sekin on mielestäsi väärin niin olen kovin pahoillani, jos pilasin päiväsi.
Veti lähemmäksi ja pussasi pitkään ja sen jälkeen alkoi halia
Ei ole mies lähellä. Saako rapsuttaa jotain muuta miestä?
"Joko on liian pitkä?" Tarkoitti parransänkeä.
Kysyi, onko nyt joku rapsuta leuan alta- päivä?
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 15:43"]
Kysyi, onko nyt joku rapsuta leuan alta- päivä?
[/quote]
Eikun saamelaisuuden päivä.
Rapsutin noin 60 senttiä leuan alapuolelta. Tykkäsi kovasti.
Seiskan miehellä on totisesti leuka loksahtanut auki.
"Sulla on koira tuolla keittiön pöydän alla" :D