Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut mieheen joka ei luota naisiin

Vierailija
17.11.2021 |

Tapasin pitkästä aikaa kaverini, viime näkemisestä monta vuotta. Tajusin lyhyessä ajassa että olen rakastunut mieheen. Kaikki vain tuntui niin oikealta hänen kanssaan. Ongelma on kuitenkin se että hän ei luota naisiin. Ei myöskään minuun. Hän on 27-vuotias ja tiedän ainakin hänen ensimmäisen tyttöystävänsä vaihtaneen lennosta miestä. Tämä mies on se mitä haluan, enkä ole ikinä tuntenut ketään kohtaan näin. Olen kuitenkin neuvoton. Olen valmis taistelemaan, mutta en tiedä mitä voin tehdä?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Onhan se varmasti vaikeaa käyttäytyä luottamuksen arvoisesti. Ainoa mitä voit tehdä on osoittautua tämän miehen luottamuksen arvoiseksi sitten, kun hän uskaltaa sinuun luottaa jossain asiassa. Siitä se luottamus kasvaa jos osoittaudut sen arvoiseksi.

Vierailija
2/44 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus vie aikaa. Ole luottamuksen arvoinen. Ilman kristillistä arvopohjaa luottamus on joka tapauksessa aika heikkoa, koska nykyyhyeiskunta ei luo minkäänlaista sosiaalista painetta pitkäaikaiseen sitoutumiseen, päin vastoin kannustetaan eroon mitä pienimmistä epämukavuuksista. En pystyisi itsekään luottamaan jos vaimo ei olisi sitoutunut Jumalan edessä ja haluaisi uskonsa tähden mennä eteenpäin yhdessä silloinkin kun puolison kanssa on vaikeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole arkielämän asioissa luotettava ja rehellinen. Näin mies näkee, että olet todennäköisesti luotettava myös rakkausasioissa.

Vierailija
4/44 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynaiset Suomessa eivät ole luotettavia

Vierailija
5/44 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. Olin lapsena tunteellinen poika. Luulin, että rakastuminen tapahtuu samalla tavalla kuin disney elokuvissa esim kaunotar ja hirviö. Totuus läsähti kasvoille teini-ikäisenä. Tytöt vaihtoivat poikaystävää lennosta. Ajattelin, että se on vain nuoren elämää. Aikuisena tuli tutuksi miten naisilla oli kierroksessa aina muutama mies ehdokas, tyttö saattoi olla kanssani, mutta tekstaili samalla toisen miehen kanssa. Tai tyttö harrasti seksiä kaverini kanssa pari päivää aikaisemmin ennen kuin alkoi lähestyä minua seurustelu mielessä. En luota naisiin. En näe mitään syytä luottaa naisiin.

Vierailija
6/44 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhästyit, kerroin jo hänelle  M G T O W  ista :)

Vierailija
7/44 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä vielä luotin sokeasti naispuolisiin ja voin sanoa että se oli tyhmintä mitä olen ikinä tehnyt.

Vierailija
8/44 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastusprojektit toimii vain, jos kohde on kissa. Miestä ei voi pelastaa, jos hän on lapsellinen pettyjä, sellaisena hän pysyy, vaikka nainen olisi millainen.

Tuo on oikein miestyyppi: ensin nainen nostetaan epärealistiselle jalustalle, ja kun huomataan että nainen onkin tavallinen ihminen, syytetään naista. Eikä omaa lapsellisuutta, kuten pitäisi.

Vierailija
9/44 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli vähän samanlainen. Totesin sitten että en edes halua olla hänen kanssaan, jos kerran olen hänelle vain joku nainen, samanlainen kuin kaikki muut. Sitäpä jäi mies miettimään, ja nyt ollaan oltu 7 vuotta yhdessä.

Vierailija
10/44 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on niin hullu, että pitää ihmisiä epäluotettavina sukupuolen perusteella, eikä yksilöllisten ominaisuuksien, hänen kanssaan ei kannata ruveta mihinkään. Koko elämä olisi yhtä todistamista, että on luotettava ja toinen ei silti uskoisi. Samahan se on sairaalloisen mustasukkaisen ihmisen kanssa. Mikään maailman todistusaineisto ei riitä vakuuttamaan sairasta mieltä toisen uskollisuudesta. 

Vierailija
11/44 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysy häneltä miten hän toivoisi, että edetään (ja toki sitä ennen olet kertonut hänelle mitä toivot suhteenne suhteen ettei hän ala miettimään, että mitä on kysymyksesi takana, miksi et kerro avoimesti miksi kysyit moisen kysymyksen)

Vierailija
12/44 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa 27v naisista on tuollaisia. Itsevarmat k*sipäät ja pelimiehet on kokeiltu.

Vierailija
13/44 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku on niin hullu, että pitää ihmisiä epäluotettavina sukupuolen perusteella, eikä yksilöllisten ominaisuuksien, hänen kanssaan ei kannata ruveta mihinkään. Koko elämä olisi yhtä todistamista, että on luotettava ja toinen ei silti uskoisi. Samahan se on sairaalloisen mustasukkaisen ihmisen kanssa. Mikään maailman todistusaineisto ei riitä vakuuttamaan sairasta mieltä toisen uskollisuudesta. 

Ei ne miehetkän ile nykyään luotettavia samalla tavalla kuin ennen, mutta nykyisessä tinder kulttuurissa isommalla osalla miehistä on kannustin pysyä yhdessä, koska uutta on vaikea löytää. Naisilla taas helpompi olla uskoton kun miehiä pörrää ympärillä... Ei välttämättä sitoutumisaikein, mutta hetken huvia haluten.

Vierailija
14/44 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuullostaa fiksulta mieheltä

Vierailija
15/44 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies oli vähän samanlainen. Totesin sitten että en edes halua olla hänen kanssaan, jos kerran olen hänelle vain joku nainen, samanlainen kuin kaikki muut. Sitäpä jäi mies miettimään, ja nyt ollaan oltu 7 vuotta yhdessä.

jos 7v on miettiny ni ei ihan nopein tyyppi

Vierailija
16/44 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis kiinnostunut sinusta myös, mutta pelkää luottaa sinuun?

Vierailija
17/44 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä kauanko jaksat antaa aikaa. Sit vaan annat. Jos mies kohtelee sinua hyvin, ja tykkäät hänestä, joudut vaan hyväksymään että tämä vie enemmän aikaa. Tai sit lähdet.

Mun kesti melkein vuosi saada mieheni täys luottamus, ei mustasukkaisuuden takia vaan pelkäsi luottaa tunteeseen kun tullut takkiin pahasti. Nyt ollaan oltu vuosia yhdessä ja onnellisimpia kuin ikinä.

Vierailija
18/44 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"44"?

Vierailija
19/44 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luottamus vie aikaa. Ole luottamuksen arvoinen. Ilman kristillistä arvopohjaa luottamus on joka tapauksessa aika heikkoa, koska nykyyhyeiskunta ei luo minkäänlaista sosiaalista painetta pitkäaikaiseen sitoutumiseen, päin vastoin kannustetaan eroon mitä pienimmistä epämukavuuksista. En pystyisi itsekään luottamaan jos vaimo ei olisi sitoutunut Jumalan edessä ja haluaisi uskonsa tähden mennä eteenpäin yhdessä silloinkin kun puolison kanssa on vaikeaa.

Jumalan edessä sitoutumisella parisuhteeseen on yhtä vähän merkitystä kuin ateistin lupauksellakin. Terveisin eronnut uskis. Karu tosiasia on, että 50 prossaa avioliitoista päätyy eroon, ja n 70-80 prosenttia lähtijöistä on naisia. Keskimääräinen avioliiton kesto on 11 vuotta.Nämä ovat ihan virallisia lukuja jotka jokainen voi tarkistaa. Miehen kannalta avioliitto on hyvin riskialtis homma. Tasan 50 prosentin onnistumismahdollisuus, jos ensimmäisestä avioliitosta puhutaan. Toisen avioliiton mahdollisuus onnistua, 30 prosenttia. Kolmas avioliitto, 10 prosenttia. Onnistumisella tarkoitetaan tässä, että pysytään loppuelämä yhdessä eikä erota koskaan.

Vierailija
20/44 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että muutama vastakkaisen sukupuolen edustaja on tehnyt jotain ghostaamista yms. ei todellakaan tarkoita, että KAIKKI naiset olisivat samanlaisia. Mun mielestä ihminen on todella naiivi ja tyhmä, jos yleistää jonkun asian koko sukupuolta koskevaksi asiaksi. Haluatko ap olla oikeasti noin tyhmän miehen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä