Ihanan romanttista
Moi! Haluatteko tytöt, että Jorma peukuttaa kunnolla?
T.Jorma69
Kommentit (16)
Jorma on Kuningas! Kaikkien kiimaisten naisten sankari!
Tänä ystävänpäivänä aion vihdoinkin tunnustaa rakkauteni pitkäaikaiselle ystävättärelleni. Viime vuonna jänistin. Siitä lähtien olen miettinyt, miksen kertonut hänelle tunteistani viime vuonna, kun minulla oli siihen mahdollisuus. Ystäväni asuu ulkomailla mutta hänellä on tapana tulla käymään Suomessa joka vuosi, ystävänpäivän paikkeilla. Rakastan häntä ja halusi tämän tietävän sen. Viime vuonna minut pysäytti vain se tunne, ettei hän välttämättä rakastanut minua takaisin. Hän kohteli minua viime käymisellään kuin taustalla soivaa kappaletta, johon turtuu ja jonka kauneuteen ei kiinnitä huomiota. Kuulin kuitenkin ystävältäni, että hänellä on ollut minua kova ikävä ja hän on pahoillaan siitä, että loukkasi tunteitani viime käymisellään. Nyt olen kiduttanut itseäni vuoden, ajattelemalla sitä, mitä olisi tapahtunut jos olisin kertonut hänelle tunteistani. Olen rullannut joka yö peiton vierelleni kerälle ja painanut pääni siihen tukahduttamaan itkuni.
Tänä vuonna en aio jänistää! Haluan tuntea hänen lämpönsä ihoani vasten.
Hyvää ystävänpäivää kaikille ;)
Pois tollanen hömppä täältä. Tämä on Jorman ketju. Soidinriittini vauva.fin kiimaisille naaraille <3
Lisää näitä asiakeskusteluja kaipaisin tänne, moniuloitteisia ja laajakantaisia näkökantoja syväluotaavin argumentein väritettynä verbaalisen rikkauden tykityksellä johan tässä alkaa housuissa sykkimään huhu, huhu, huhu -Jope69-
Peukuttaa ja paukuttaa. Kieltä ja kullia. :p
Jorman peukku pyllyssäsi <3