Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapasin miehen Tinderissä, mutta selvisi pian että tykkää huomattavasti nuoremmista. Hänellä on

Vierailija
17.11.2021 |

kuvia parikymppisistä blondeista, nuorista thainaisista, ja seuraa somessa tällaisia. Mies on 43-vuotias. Itse olen 42. Mies on todella addiktoitunut seksiin ja hänellä on kaapissa jätesäkillinen kaikenlaista ”leikkivälinettä” jota olisi halunnut minuun käyttää. Halusi minun myös pukeutuvan tyttömäisesti ja pitävän hiuksia letillä ja kiharoilla. Päätin vetäytyä tästä suhteesta.

En tiedä miksi tein näin, mutta sanoin miehelle että itsestäni ei taida olla suhteeseen mutta tiedän erään joka olisi ehkä kiinnostunut. Tässä kohtaa valehtelin, ja keksin tarinan että eräs 15-vuotias lapseni kaveri etsii miesystävää. Tyttö on huonoista oloista ja etsii turvaa. Mies ei ollut millänsäkään kun sanoin että suhteestamme ei tule mitään. Päinvastoin hän innostui samantien tuosta tarinastani ja kysyi ”tytön” puhelinnumeroa. Eli arvaukseni osui oikeaan. Mies on pommittanut minua nyt muutamaan otteeseen ja kysellyt tytön numeroa. Sanoin miehelle lopulta että huijasin, eikä mitään tyttöä ole olemassakaan. Kehoitin myös hakeutumaan hoitoon. Arvatkaa oksettaako! Kaikenlisäksi tiedän että mies matkustaa Thaimaahan lähiaikoina.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa käytöstä Ap

Vierailija
2/2 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän vuoksi ei kannata tinderöidä Porvoossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla