Miksi te jotkut katsotte noita ISIS:in mestausvideoita?
Onko se teistä jotenkin jännittävää tai kiihottavaa nähdä, kun ihminen tapetaan silmienne edesä ja ihmiseltä viilletään kaula auki ja revitään pää irti? Itse en missään nimessä halua katsoa noita alhaisia, inhottavia ja pelottelutarkoituksessa tehtyjä videoita.
Kommentit (2)
Itsehän olen kattonut myös kyseisen videon. Kelasin siihen polttokohtaan suoraan. Ei saanut minussa mitään ihmeellisiä tunteita pintaan. Kaiken näköistä olen netissä nähnyt. Kerran katsoin suoraa lähetystä web kameran kautta kun joku ruotsalainen hirtti itsensä ja sinne tuli hoitajat sisään kun hän oli sininen. Olen nähnyt kun Ukrainalaiset nuoret pitävät metsässä ihmisiä ja hakkaavat ne hengiltä. Vasaralla päähän ja ruuvimeisseliä mahasta sisään. Lapsen hakkaamista. Päätä renkaan alle. Lasi purkkia perseeseen ja se räjähti suoleen. Ei niissä niin tule paha mieli. Pahin on mitä olen katsonut niin krokodail drugs iho oireet...
Älkää katsoko senkään takia, että jokaisella katselukerralla tuette tappajien tavoitetta, terrorin levittämistä.