Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään tuli lasku jonka summa oli 0.00€?

Vierailija
05.02.2015 |

Kyse on puhelimesta, osamaksulla otettu. Lasku tulee tekstiviestinä ja viesti oli muuten normaali mutta summa oli 0 euroa. Annanko asian olla vai otanko yhteyden tonne? Omapahan on vikansa jos on laittanut viallisen viestin, ei tarvitse ainakaan maksaa mitään :D Kummallista

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista maksaa eräpäivään mennessä. Ettei tule viivästyskuluja.

Vierailija
2/13 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 23:20"]

Muista maksaa eräpäivään mennessä. Ettei tule viivästyskuluja.

[/quote]

Mitä maksan kun summa on 0 euroa? Kirjauduin myös Dna omaan profiiliin josta näkee avoimet laskut ja sielläkin lukee 0 euroa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko maksanut kahdesti jonkin aiemman laskun, joka hyvitetään?

Vierailija
4/13 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan jätä maksamatta!

Vierailija
5/13 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla helmikuu maksuvapaa kuukausi?

Vierailija
6/13 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on monasti tullut maksuja 0e. Valokuvista, puheluista, kirjasta, ..

Vierailija
7/13 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sen tiedät millaisen sopparin olet tehnyt ja mitä laskun n. about pitäisi olla. Netistäkin yleensä näkee miten on puheluiden saldo kertnyt, niinkuin näköjään olet tehnytkin.

Anna olla. Eikö 0€ ole ihan sopiva lasku?:) Älä ainakaan mihinkään maksullisiin palvelunumeroihin soita. Kysy vaikka ennen sähköpostilla jos mielestäsi hommassa jotain hämärää mikä kaipaa selvennystä.

Vierailija
8/13 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole maksanut mitään laskua 2 kertaa _omasta_ mielestä. Laskut sivulla ei näy ainakaan sellaista. Ja mun mielestäni ei ole mitään maksuvapaita kuukausia. Tosi outoa ettei tuolla oma dna palvelussa näy sopimusta jossa olisi paljon tekstiä ja tietoa tuosta sopimuksesta, en enää muista tarkasti kaikkea kun sopimuksen tein yli vuosi sitten. No, annan asian olla ja jos alkaa tulemaan jotain karhukirjeitä niin otan kuvan sitten 0 euron laskusta! :D

Vierailija
9/13 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 23:27"]

Itse sen tiedät millaisen sopparin olet tehnyt ja mitä laskun n. about pitäisi olla. Netistäkin yleensä näkee miten on puheluiden saldo kertnyt, niinkuin näköjään olet tehnytkin.

Anna olla. Eikö 0€ ole ihan sopiva lasku?:) Älä ainakaan mihinkään maksullisiin palvelunumeroihin soita. Kysy vaikka ennen sähköpostilla jos mielestäsi hommassa jotain hämärää mikä kaipaa selvennystä.

[/quote]

Kyseessä ei ole liittymä vaan osamaksulla otettu puhelin, joka on onneksi pian maksettu =D

Vierailija
10/13 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virhe laskutuksessa. Jos olet tehnyt sopimuksen, kannattaa maksaaa summa joka kuuluu sopimuksen mukaan maksaa. Minä ainakin maksaisin, koska operaattorien kanssa on hankala riidellä, jos tulee jotain epäselvää, vaikka ovat yleensä syypäitä.

Vierailija
11/13 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 23:33"]

Virhe laskutuksessa. Jos olet tehnyt sopimuksen, kannattaa maksaaa summa joka kuuluu sopimuksen mukaan maksaa. Minä ainakin maksaisin, koska operaattorien kanssa on hankala riidellä, jos tulee jotain epäselvää, vaikka ovat yleensä syypäitä.

[/quote]

Odotan niin kauan että tulee ensimmäinen muistutus, sitten laitan sähköpostia tästä asiasta ja katson mitä vastaavat.

Vierailija
12/13 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan aina elisalle liikaa. Seuraavalla kerralla ei tarvitse maksaa. En tiedä toimiiko muilla. Tämän voi lukea myös kaksmielisesti.

Vierailija
13/13 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tuli sähkölasku joka oli 0 euroa. Tuli kaksi kertaa sen jälkeen kun muutin edellisestä kämpästä pois.